上個月的網頁瀏覽數次數

2015年11月30日 星期一

2015 生日宴 。。。期待下一個廿年@ Donkey & Sheep


Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
11月的最尾一日, 由一位相識廿載的閏密為小妹賀壽, 地點由小
 
妹決定, 愛朋友就唔想佢真破費, 所以選了一間親民 Café。而且
 
係位於我最常到的銅鑼灣。
雖然Donkey & Sheep無乜特色可言, 頂多是一間小餐廳,
但見好評不小 , 相信在食物上有點實力的 。
晚餐價錢由$178-$218, 在同區絕對稱得上抵食。
而餐湯只有一款就是 南瓜湯
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
南瓜湯十分濃稠滿口也是南瓜蓉, 香甜美味, 真材實料, 感覺滿
 
足又溫暖。
加拿大海膽帶子黑松露意大利粉 $178
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
黑魚子醬 石斑拼帶子配酸忌廉汁 $178
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
我喜歡吃魚, 但怕魚骨所以西式煮法較合我意 。
煎石斑 候控制得恰好, 魚身剛剛離骨 。
肉質嫩滑富彈性, 配上帶子和黑魚子醬簡直是Perfect Match
 
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
 
配上粉糯薯仔, 爽脆脆玉瓜, 不花巧但令人回味。
寫上生日字的Chocolate Mousse Cake
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
有甜品吃的一餐絕對是完美的。
Donkey & Sheep的相片 - 銅鑼灣
Donkey & Sheep 這一對好朋友就如我和老友一樣, 希望我地既
 
友誼直到八十歲 。
 
**************
Donkey & Sheep
銅鑼灣耀華街1-3號百樂中心13樓1303室
 

沒有留言:

張貼留言