上個月的網頁瀏覽數次數

2015年11月28日 星期六

夢如人生 。 。。 快樂永記取 @ 七重天

七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
其實我極小約朋友出去飲野, 我覺得點解唔索性去食飯加飲野
 
呢。因為人地空肚飲野會出事架。但咁大個女都未出過事,唔
 
係我酒量好, 係因為我份人好有紀律性。

往往做一件事之前可能會深思熟慮, 但感情線就 Blind to
 
Love。
今晚破介一拖二踩上「七重天」
踏進餐廳那一刻就如返回古代禁宮一樣, 一切是深不可測。
但再看清楚大廳的佈置乃紫醉金迷的上海歌舞廳。
從電影中看過那奢華燒銀紙的時代, 一片歌舞昇平, 今朝有酒今
 
朝醉。
如果我出生於這個年代我會係乜野Look ? 可能我會著一件真絲
 
挑金線窄到透唔到氣既旗袍, Set左一個短公仔麵髮型加上橙紅
 
色紅唇。
嘩~ 其實越唸越驚, 好邪!
我們三人選了大廳中間位, 上有華麗的水晶吊燈, 坐著古董啡皮
 
沙發。
希望今晚我唔係個位陪坐小姐, 事實係佢地兩位男仕陪我。
我問男仕D君 呢到有乜野好食, 他告知主這裡串燒, 我頓時覺悟
 
了。
難怪我國同胞對東瀛文化又愛又恨。

我隨意在餐牌內點了一杯名字獨特的飲品 「思南路」$78
七重天的相片 - 銅鑼灣
Ely Grey, Elder flower, Gin
味道清甜, 酒精度應該唔會高, 我當佢果汁咁大力索一下, 能覺冰涼真係
幾好飲。
接著男友人E神也殺到, 佢明顯係餓左好耐, 再三吹促D君點菜。
不久連環串燒送到大家面前。
種類確實不小, 有多汁彈牙既燒墨魚仔, 霸氣藍帶雞翼, 燒雞翼, 軟腍富肉香的西班牙黑毛豬,

雪白鮮味長腳蟹等。每一樣燒物也沒有經過特別粉飾, 以原材料加點鹽調味,
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
七重天的相片 - 銅鑼灣
惹味得來不會過咸, 同時亦可以吃到食材的最真一面。

此時的D君好似飲到High High, 講左啲不為人知的感情「性」
 
生活。
我和E神都聽得如痴如醉, 原來酒後吐真言係堅架。
So Far 聽過D君的前半生感情生活雖然未至於可歌可泣,
但實情係令我同E神笑死左。
飽暖後各人酒引再誘發出來, 黎多個Last曬冷 Around Signature
「七重天」
正是七杯不同組合, 一向名字已經得悉它們非善男信女
在糖衣包裝下, 它們正是烈酒也 @98/EACH
武則天 – 紅 色
王昭君 –橙 色
趙匡胤 -黃 色
孫 文 – 藍 色
慈禧太后 – 綠 色
泰始皇 – 黑 色
太白居士 – 白 色
七重天的相片 - 銅鑼灣
而最深刻印象就是黑色「泰始皇」–成份有Whisky, Vodka,
 
Gin , Kahlua and Coffee
一啖喝下去感覺到苦澀咖啡味, 酒精不如想像中嚇人, 反而嗒嗒
 
下有點甘香。
正如D君話當我係麻甩, 我承認我口味上某程度係幾麻甩。
但我呢類性格一般稱之為「豪爽」唔該記住 。
而其餘顏色飲品一般以Vodka, Rum加不同果汁左溝右溝, 酒量
 
唔好既朋友千奇咪意圖挑機, 下場自付。
星期六晚上有好音樂, 酒精, 美食伴隨下, 我們傾(笑)到收唔到
 
制。
故事到左呢到已經接近尾聲

但原來未完在酒精影響下,  理智會盡失令人做出一啲超越底線
 
事。
我認我今晚係做錯事 …… 而且頗後悔的事。
實情係我同 E神去食左碗淨水餃,一碗有四隻, 而當我食到第二
 
隻水餃時我感覺幾飽於是夾左一隻比佢,

佢無出聲只係三扒兩撥咁將隻水餃哽埋, 正如我之前所講佢應
 
該好餓下。好彩有 E神幫口哽埋佢如果唔係肥到我要返屋企
 
扣喉, 罪過!
 
************************
 
七重天
 
銅鑼灣登龍街28號永光中心19樓

沒有留言:

張貼留言