上個月的網頁瀏覽數次數

2015年11月1日 星期日

生日換來一肚氣。 。。 @ 金滿象正宗泰國菜 ICON THAI

 
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
當晚母親大人話事要食泰菜, 雖然平時不是十分考順女,
 
但響特別既日子係唔會托手爭的 。

黃咖哩牛腩 $79
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
牛腩夠鬆化又入味,比預期好。
黃咖喱椰奶味頗重,辣度相對較低,我喜歡較惹味的咖喱。
有咖喱又點小得 泰式烤酥餅 $23
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
將薄餅剪到碎濕濕,攪到蘸咖喱有點困難
小籃內約只有半份薄餅,吃到唔拉拖唔水咁,唔想浪費左啲咖
 
喱汁唯有追加一客。
泰式蒜茸炒通菜 $69
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
同樣份量小,蒜香不足,如同清炒通菜無異。
特色酸甜虎蝦 $139
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
製法是先蝦起肉再打成蝦膠炸成蝦球再釀回蝦殻內,蘸帶辣味
 
的酸甜汁,非常香口,但賿感好重蝦味不太突出。

泰式串燒 $79 
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
分別有雞,牛和豬。
只吃了雞和牛,兩者也保持外脆內軟,但味道以豬肉較取勝。
鮮菠蘿海鮮炒飯 $99
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
好味又足料, 雖然炒飯略為濕, 但味道酸酸甜甜且有黃薑粉香
 
味, 飯上的腰果又排得好齊整,這炒飯是全晚最好味的。

燒甜蕃薯 $29
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
迷你紫色甜薯,先蒸熟再燒香,連皮都可以食埋,
 
甜甜糯糯咁都唔錯。
切餅費 $100
金滿象正宗泰國菜的相片 - 太子
題外話, 當日是為母親大人賀壽, 誰不知 … 當店員拎蛋糕上
 
枱時是蛋糕還蛋糕, 蠟燭還蠟燭, 即係叫我地自動波, 火機又唔
 
拎出黎, 呢一刻我真係火都黎埋, 仲要個生日牌碎左
 
(公平啲我唔會屈係佢地整碎, 但感覺係勁差)
坦白講如果餐廳唔會幫客人點蠟燭係OK 的, 但應該先同我講
 
聲, 等我攪掂好自己拎個蛋糕出黎。                
題外話
這裡食物是OK的, 但服務態度絕對有必要改善
 
*************************
 
金滿象正宗泰國菜 ICON THAI 
                   
太子花園街224B號地下B舖
 
 

沒有留言:

張貼留言