上個月的網頁瀏覽數次數

2015年11月27日 星期五

2015 慶生包 。。。 最愛東海中式大Pat Pat @東海酒家

 

做左幾十幾人都係第一年生日收到中式生日壽包, 多謝。

可能人地當我係老人家了。
東海酒家的相片 - 尖沙咀
Anyway 其實好開心架, 朋友知道我喜歡食蓮蓉包, 特別買給
 
我。
盒子是白色配上粉紅色, 十分清雅。
而這兩色也是我最喜歡的顏色。
認識我的朋友或許會留意到我在夏天時衣著多以此兩色為主
 
東海酒家的相片 - 尖沙咀
一盒壽包有半打(六個) 隻隻肥大, 體型均等 。
白裡透紅, 實在十分可愛。
東海酒家的相片 - 尖沙咀
如果想吃到最好味的壽包當然要隔水蒸約八分鐘。
唔好咁急拎起, 會熱到熨手。
東海酒家的相片 - 尖沙咀
東海酒家的相片 - 尖沙咀
外皮軟棉棉, 一咬下去不得了, 蓮蓉唔會太多,
但好滑好有白蓮蓉芳香, 加上原隻漏油橙紅色
 
大蛋黃。
其實吃一隻係唔夠, 兩隻又太多。
做人就係咁多野要取捨, 所以我決定一日吃一隻
因為我學會凡事要適可而止。
 
 
 
***********************
 
東海酒家 East Ocean Restaruant 
                   
尖沙咀彌敦道100號The ONE L12
       

沒有留言:

張貼留言