上個月的網頁瀏覽數次數

2015年12月1日 星期二

飛甩老土。 。。潮人興茶局 @YUM CHA

 
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
我相信飲茶無分國界, 大人細路也喜歡 。

相信新派既飲茶方式大家亦試過不小。

而這幾過月飲茶地方可謂百花齊放, 從飲茶中可以發掘更多的
 
樂趣 。

其實萬變不離其中都係以可愛的卡通, 肖像, 小動物等目的都係
 
為博紅顏一笑,男朋友們你懂的。

賣點心係呢幾年間已經多到出汁, 以主題餐廳賣點心都有幾間
 
亦已打出名堂。

其實香港人出名貪新鮮, 轉過頭又去排過第二間 , 貪新忘舊
 
也。

所以Grimmick 之餘食物質素同樣重要。

今日我黎試呢間新開只有一個月的Yum Cha

它位於永遠水洩不通的地方, 正正是加連威老道口。

我曾經懷疑過這支紅綠燈位停留在綠色公仔上的時間,

一轉燈人群就如羊群 ....... 我開始有人群恐懼症 。

好不容易閃身上 Yum Cha 見到朋友, 終於我個心安靜下來。

時間尚早店內客人不算太多, 先讓我調節一下情緒。

店內樓底高面積夠大, 枱與枱之間保持足夠空間感, 令客人坐得
 
更舒服 。

店子裝飾較為簡約但係就唔似中式食點心既地方, 不過我覺得
 
岩一班女仔係到玩下selfie 或者係岩岩開始既情侶。

使各人進入狀態前先來三款涼盤
飲茶的相片 - 尖沙咀
「橙棍冬瓜」 以去皮冬瓜切條清蒸再以甜橙汁餵之, 味道好清
 
甜, 我好鐘意因為我當佢甜品咁食。

而且係一滴。油。都。無 。有創意, 第一款頭盤已令我驚喜萬
 
分。
飲茶的相片 - 尖沙咀
「小花青瓜」從來無見過這個小巧的有花青瓜, 口感同味道都
 
頗似肉豆, 咬落索索聲 。

有小小草腥味, 唔喜歡既朋友可以蘸多小許醬油相信感覺會好
 
小小。
飲茶的相片 - 尖沙咀
「青瓜皮蝦」排得靚靚整齊, 大小均一。

原隻連殼大蝦以青瓜片卷著, 蝦肉爽口。

加上蒜蓉, 椒絲等更加惹味。

唯一美中不足的是蝦沒有去殼, 咁應該係男仕既加分位。

今晚既重頭此戲出場 , 我們一共選舉左五款點心
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
我覺得為點心起名的人任應記一功「一籠八戒」咪係講緊豬八
 
戒, 一寵三隻豬仔真係好可愛, 豬仔面皮漲卜卜軟腍腍, 叉燒涵
 
就唔係太過特別, 味道OK 既, 而且可以呃下LIKE。

聽個名都心裡有數「睇住流奶」$49
飲茶的相片 - 尖沙咀
咪即係奶皇包, 一咬落去奶黃BID晒出黎而且好熨口下, 奶黃都
 
幾香幾滑。

吃過兩款頂癮既點心後, 呢個就係整色整水「有色蝦餃」
飲茶的相片 - 尖沙咀
當然蝦餃皮加上食用色素, 但顏色唔會太誇張, 小小幻彩感覺。

蝦餃皮煙煙韌韌, 蝦肉爽口有鮮味, 唔係得個睇字, 真係好味
 
喎。

到賣相比較正常「尖筒糯米」$39
飲茶的相片 - 尖沙咀
將糯米飯墟成一個一個小形金字塔,

每一口也吃到粒粒花生碎, 香口之餘又有咬口, 而且糯米飯唔會
 
過咸味道岩岩好 。

咁多款點心當中最像真就是寵中鳥「鴿吞鳳梨」$49
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
一向嫌鳳梨酥太甜太膩, 但這個外層酥化鬆脆質感, 味道不會甜
 
到牙都軟, 吃罷也不會有膩濟感。

吃過幾款別緻點心後, 朋友建議試下佢地既小炒「花腿娃娃」
 
$79
飲茶的相片 - 尖沙咀
上湯浸娃娃菜, 味道清清地以西班牙火腿添加咸香,
頓時發現它們的出品一般味道較溫和而且油份不多, 女仕們可
 
以更放心試多幾款。

「羽衣金蘭」$ 79
飲茶的相片 - 尖沙咀
外貌十足豆苗, 不過更加爽脆, 以快炒方式烹調還加入了鮮百合
 
和杞子, 非常簡單但清甜味美。

「黑椒和牛」
飲茶的相片 - 尖沙咀
特別選取了 安格斯和牛, 肉味濃香而富嚼感

特別加上黑椒調味, 所以更加香口惹味

「麥皮塘蝦」 $109
飲茶的相片 - 尖沙咀
是馬來西亞的人的煮法, 係香港我就未食過。

做法是將大蝦先炸後再加入混好其他調味的麥皮炒香, 做法唔難, 最重要係大蝦質素。

這隻大蝦又大又爽口絕對無問題, 辣辣地好開胃。

但問題係麥皮和大蝦兩者唔能夠融合, 就好似同枱食飯各自修
 
行咁, 硬係差小小。

我真係急不及待試這裡的甜品「抹茶奶凍」
飲茶的相片 - 尖沙咀
飲茶的相片 - 尖沙咀
識我既朋友都知我係綠茶控, 基本上餐牌內既綠茶甜品我都唔
 
會放過, 綠茶芝士餅除外 。

這抹茶奶凍唔單只有如加上天使環一樣的棉花糖, 而且奶凍上
 
灑上了多一層黑色茶粉, 茶味多了層次之餘有別於一般奶凍的
 
濃重奶味, 反而更加易入口又唔太甜, 真係好鍾意。

靚女朋友就對 「蘋果花撻」一見鍾情。
飲茶的相片 - 尖沙咀
呢個花撻梗係襯晒佢, 大家一樣咁靚。

蘋果刨粗絲後灑上玉桂粉放在撻皮焗香。

雖然蘋果皮干左小小, 但我喜歡揵皮的酥脆, Bite Size 岩晒女仕。

這裡點心/食品選擇夠多又精緻, 加上地方大坐得舒服, 好期待
 
下一次的點心聚。
       
                 
Open Kitchen 看得到大部份在廚房內工作男性年紀較年輕, 而
 
店員有不小是 [小鮮肉] 哦 ~~
 
 
*************************
 
飲茶 Yum Cha 
                   
尖沙咀加連威老道20-22號3樓

沒有留言:

張貼留言