上個月的網頁瀏覽數次數

2015年11月25日 星期三

2015 生日宴 。。。知足常樂

  
麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔

今年生日一班 Blogger 朋友為小妹慶生, 絕對係受寵若驚。

其實我份人平時好低調, 亦都唔想朋友太破費,

所以選擇了來個素食慶生聚 。

由於素食地方乃清靜之門, 師主們講自重勿攜酒。

就算無酒其實我地都可以自得其樂, 有時心境要自己去調節
 
的。

小妹都做左幾十年人, 對於調節心境早已熟練。

小妹茹素的機會不太多, 對上一次可能講緊三, 五, 七年前。

所以都唔無乜心水食菜式, 所以交由朋友發辨。

這裡既出品是家庭式, 沒有精雕細琢菜式

但唔緊要, 總之大家食到無停口就最高興 。
麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔

麗姐廚房的相片 - 灣仔
 
就介紹幾款印象深小小既菜式。

比一般日式較大的「素壽司」, 以青瓜絲, 豆干, 牛油果等卷埋
 
一大件, 雖然有啲求其, 不過配埋好脆口既紫菜就好妹味 。

我記得兒時同家人吃素時一定會點「五柳鮮班」
麗姐廚房的相片 - 灣仔

可能是情義結或許是念舊吧, 所以大個女就算和朋友茹素也必
 
點, 今晚亦不例外。
 
一般做法以芋頭蓉做出魚形狀炸香, 以酸甜汁餵之
香脆就必然, 我最愛酸甜汁令人好開胃, 而且份量很有壓埸感。
麗姐廚房的相片 - 灣仔

像真度十足則有「炸大腸」「炸脆蟮」前者麵根, 後者鮮菇。
麗姐廚房的相片 - 灣仔

飽肚之選有「黑松露牛油果炒飯」香味撲鼻, 飯粒干身加入有
 
大量雜菜粒和牛油果, 好味又健康。

最後感謝朋友送給小妹的生日蛋糕, 心意永遠是無價。
麗姐廚房的相片 - 灣仔

對我來說生日食乜野, 收乜野禮物都唔係最重要

只要身邊有朋友陪伴, 齊人最緊要。
過了十一月又大一歲了, 我希望我身邊所有朋友身體健康, 快樂
 
過每一天正如我之前所說,  係呢幾年BLOGGER 生堐裡, 最大
 
得著就係給我遇到你地。衷心感謝你們送給我難忘的一夜。

 
 
******************
 
麗姐廚房 Liza Veggies 
                   
灣仔譚臣道105-111號豪富商業大廈二樓A-D室
 

沒有留言:

張貼留言