上個月的網頁瀏覽數次數

2015年11月6日 星期五

未試過呢。。。 我個心就囉囉孿 @ DUO

 
我相信小妹黎過幾次店員應該記得我。

今天午飯時間行了一圈看看餅櫃又多了一款小妹至愛既栗子
 
撻, 不過呢款留返下一次試,
今次主要目的是Green Tea Red Bean Moouse
因為黎左 DUO 兩次都食唔到, 所以心深不忿 , 但今日終於比我
 
奪得美人歸。
更急不及待抱佢返公司就地正法。
一拍即合可以講人, 亦可以描述係一件工作上。
咁食物可唔可以咁講, 我相信都OK (反正講錯都唔使負責任tongue)
例子來自遠古日本人已經將抹茶和紅豆配一對, 配搭成多款經
 
典之甜品。
其中我喜歡的中村騰吉的一款紅豆抹茶甜湯, 真是好味到尖
 
叫。
(但只限抹茶粉絲, 如非者你會叫救命 )heart
越講越遠, 都係講返呢款MOOUSE
DUO Patisserie的相片 - 觀塘
DUO Patisserie的相片 - 觀塘
DUO Patisserie的相片 - 觀塘
加上黑白朱古力點綴, 外觀上已加分

抹茶 Moouse 幼滑度一般, 魚膠粉如果可以輕手小小, 抹茶可以
 
香多小小, 就會好味好多, 但配埋香糯甜美紅豆, 味道又提升返
 
唔小喎 , 甜度也適中。
縱使甜品有進步空間, 但亦因為看得出他們是用心做甜品, 咁點
 
都要比返個笑面,
加油~
 
*****************
DUO Patisserie
觀塘巧明街94-96號鴻圖中心地下5F4號舖

沒有留言:

張貼留言