上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月24日 星期三

嘆火鍋。。。原來可以去到咁盡


今年天氣特別反常, 點解二月仲咁凍, 我其實試左好多辦法解
 
凍, 但暫時最有效方法就係吃火鍋保暖。

老實講我對火鍋要求不高,直至朋友帶我黎「酒鍋」。

我一向認為情侶去吃火鍋係一件十分浪漫既事, 兩個人坐在興
 
烚烚的爐前, 細心地為對方卓熟食物, 有充分的互動時間 , 感情
 
肯定同時升溫。

小妹感情上雖然未有著落, 但今晚一行十人一樣可以食好啲
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
店內以以時代感十足的街頭藝術融入, 古今兼容的裝潢。牆壁
 
上的手繪漁村的故事以及塗鴉等也令客人感到有耳目一新和更
 
年青化。
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
參觀過後進入貴賓廳, 可以盡情吃。

先來小食熱身
酒鍋的相片 - 尖沙咀
鬼五馬綠HK$58
避風塘炸魚皮HK$48

前者是油炸鬼加黑松露醬, 後者唔使多介紹。

兩款都係卜卜脆既小食, 因為無朋友飲酒, 取而代之是「自家製竹蔗水」HK$25
酒鍋的相片 - 尖沙咀
吃令人上火的火鍋配清熱降火竹蔗水, 絕配 。

店內的湯底均以真材實料如原隻鮮雞熬製而成, 一分錢一分貨
 
是永恆的道理。

正式進入主題前我們先選擇了最爆的一款火鍋底。

酒火入鍋 HK328
酒鍋的相片 - 尖沙咀

指定動作~撈醬

指定動作~撈醬 - 尖沙咀的酒鍋
指定動作~撈醬
以下以味道濃淡作排列

五格火鍋-中間海鮮木瓜鍋、蝦兵蟹將、墨汁海鮮鍋、潮州沙
 
嗲鍋、四川麻辣鍋等。

我選擇了清湯湯底為主,

因為我傾向品嚐食物本身的原味。

但我敵不過朋友的誘惑試了一口「四川麻辣鍋」

唔試由自可, 一試那種又麻又辣的感覺在咀內熱烈地燃燒著, 令
 
人有說不出的快感。

吾怪得身邊的男性朋友耐吾耐就會去吹雞吃麻辣鍋,果然係唔
 
試唔知身體好。

不知從何時開始吃火鍋必備響鈴, 其實我一向覺得佢都幾邪惡,
 
好似男人唔壞, 女人唔愛一樣, 我對佢實在係一試鍾情, 食火鍋
 
時無左佢就好似個心羅羅攣咁, 呢啲唔知係咪正所謂既初戀感
 
覺呢 lol
酒鍋的相片 - 尖沙咀
這裡的響鈴是即炸「即炸手工紫菜響鈴卷」HK$58所以一定系
 
至新鮮、脆卜卜。

而獨有地加入了紫菜令到味道煥然一新。

除左響鈴卷,我必食蛋餃。

但搵隻靚蛋餃吾易,呢到既「洋蔥豬肉蝦蛋餃」 $58 做至蛋皮
 
薄錎料豐富,最欣賞加左小小洋蔥令到口感更有層次。

以下幾款手功食物賣相很美不單只可以用來呃like, 大廚精心地
 
用上色彩繽紛的蔬菜入饌製作出今人賞心悅目美食。

「三併福袋」
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
黃:燒汁牛肉、白:鵪鶉蛋、黑:墨汁豬肉

我吃了「黑」以墨汁混入腐皮做成黑色包著豬肉錎,其實味道
 
和一般的沒大分別只是視覺上的變化。

七星報喜(手打墨魚丸)HK$88
— 紅:蕃茄、黃:南瓜、
 
橙:甘荀、紫紅:紅菜頭、黑:墨汁、白:原味、綠:菠菜
 
酒鍋的相片 - 尖沙咀
每一款都好靚,貪心既我好想全部食曬佢。

最後我只吃了橙色和綠色兩款,其實無乜原因,只是覺得襯色
 
夠靚。

手打墨魚丸的確系彈牙爽口, 又食到粒粒墨魚。

另外一款「心干寶貝 (干貝手打墨魚丸) 」HK$88 同樣是墨
 
魚丸而且加入干貝所以味道更鮮更正。
頂級安格斯牛頸脊 (大) HK$238
酒鍋的相片 - 尖沙咀
我對牛無硏究. 正處於半介牛肉中,所以只容許自己吃一片。
 
薄切牛味非常濃郁,入口無渣。品質唔差。
 
挑戰味覺時間吃到中段時可以加入清酒炸彈HK$25 在中間間海
 
鮮木瓜鍋內。
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
或麻辣炸彈 HK$18 在四川麻辣鍋內, 令人大開眼界既
 
Grimmick 野。

但太重口味的唔岩我, 所以我會喜歡加入了清酒在湯底那款,

因為揮發酒常過後的酒香絕對能令湯底味道更添特色。

朋友還點了一大盤 「海鮮蒸鍋併盤 (時價)」
酒鍋的相片 - 尖沙咀
可惜腸胃不在狀態, 和它只有一面之緣。

當大家還是意猶未盡之制

又一款色彩艷麗的食物出場「六色小籠包」HK$78
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
紅:龍蝦湯、橙:蟹粉、黑白:黑松露、綠:藥膳、白:原
 
味、黑:墨汁
我個人口味上較為保守, 選了最基本的一款原味小籠包
一如想像中皮薄肉爆汁, 豬肉餡亦十分鮮味可口, 吃得過。
估唔到這裡連甜品都有, 而且有我最愛的心太軟
綠茶心太軟 HK$98所以我亳不猶豫地點了一個。
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
酒鍋的相片 - 尖沙咀
味道不過甜, 但回甘欠奉。

雖然味道平平, 但甜品是唯一能平伏我心情的食物,
 
所以我要獨吞。

今晚實在盡興, 原來吃火鍋都可以咁精彩, 實在一試難忘。 balloon

同場加映, 生米煮成棉棉 排骨木瓜粥

                    

生米煮成粥 Step 1 - 尖沙咀的酒鍋
生米煮成粥 Step 1
               
生米煮成粥 Step 2 - 尖沙咀的酒鍋
生米煮成粥 Step 2
               
生米煮成粥 Step 3 - 尖沙咀的酒鍋
生米煮成粥 Step 3
               
生米煮成粥 成品 - 尖沙咀的酒鍋
生米煮成粥 成品
 
 
******************
酒鍋 The Drunken Pot
尖沙咀天文台道8號2樓1號舖

沒有留言:

張貼留言