上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月13日 星期六

搵個好味既大判燒。。。仲難過搵老公

 
Cha Cha 既大判燒一向非我心水, 如果你係日本食過一定明白
 
我講緊乜野。而且問題是係香港永遠搵唔到那種味道和口感,
 
記憶中每一口咬下去時紅豆涵多到BID 晒出黎, 而多用上

是北海渡大紅豆所以味道特別甜美, 我不得不承認, 我對紅豆這
 
東西有點要求。
但今次並非講得好浪漫既偶遇, 實情是專誠來這裡買一個我好
 
好好喜歡既大判燒。
因為除左這裡我實在唸唔到香港區邊到有得食, 各位如果知道
 
邊到有好味既大判燒請通知小妹。cry
新春期間以為有喜興字印上餅面, 原來係我唸多左。
Sweets House Cha Cha的相片 - 銅鑼灣
Sweets House Cha Cha的相片 - 銅鑼灣
抹茶紅豆吉士大判燒 $15
Sweets House Cha Cha的相片 - 銅鑼灣
Sweets House Cha Cha的相片 - 銅鑼灣

一如預期已預先整好放在架上,
一手接過也感到沒有太恰當的熱度。
亦由脆皮進化成韌皮, 質感尚算鬆軟

紅豆涵也只有相等於一個五蚊份量, 抹茶有小許甘苦, 味道點到
 
即止。

吃罷了, 內心還是非常空虛。balloon
 
************
 
Sweets House Cha Cha
銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場B1 cookedDeli by city'super
 

沒有留言:

張貼留言