上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月4日 星期四

年青化的西班牙新餐廳。。。

 
La Porcina的相片 - 上環

La Porcina的相片 - 上環

La Porcina的相片 - 上環

La Porcina的相片 - 上環
                    
What a COOL place ! - 上環的La Porcina
What a COOL place !

La Porcina的相片 - 上環

La Porcina的相片 - 上環

La Porcina的相片 - 上環

La Porcina 位於上環荷里活道,

由上環港鐵出口行大約十五分鐘, 位置是有點離地。

 
由於那天是第二天開幕, 所以各方面也令我感到它們未太
 
Ready

但佈置上也花過心思較年青化。

這晚我沒有心水選擇, 所以選食物方面就交由朋友發板。

 
來到西班牙餐廳我必要食
西班牙海鮮炒飯 $298

La Porcina的相片 - 上環

飯底炒得十分甘香也夠干身, 略嫌黃薑粉味有點 暄賓奪主。
 
海鮮豐富先燒香後再加入炒飯中所以兩者味道融和, 份量夠四
 
人其享。
朋友說必試的 蜂蜜啤酒春雞 $298

La Porcina的相片 - 上環

賣相方面就肯定是Gimmick 的東西。
 
燒春雞坐在椅子上, 其實我覺得有點奇怪, 好好地一隻雞為乜要

 
將佢咁樣演繹呢?
 
幸好雞肉略算皮脆肉嫩, 加上即點即燒, 熱辣辣無理由唔好食。

蒜片欖油蝦 $108

La Porcina的相片 - 上環

每一次吃Tapas我必會點 「橄欖油蒜片蝦」$88
 
雖然我對蝦沒有特別喜好, 但蒜片就是此道菜的精髓, 每一片蒜
 
片也炸得透徹, 盡是甘香鬆脆, 加上爽脆蝦仁令人吃得特別開
 
懷。
 
鮮雜果茶
La Porcina的相片 - 上環

原壺內加入鮮果, 誠意加分。
 
味道酸酸地, 加小小甜, 餐後飲最岩。balloon

**********
 La Porcina                     
上環蘇豪荷里活道188號地下C舖

沒有留言:

張貼留言