上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月15日 星期一

再戰。。。拳皇

 
相信近來城中熱話乃美艷身材激凸女仕應莫熟, 男人真係講
 
到興烚烚, 於是拳皇近來成為男人潮聖地。
雖然大家都係女人, 咁都想欣賞一下唔同女仕的優點。做人不
 
能固步自封, 所以要不時去Update 新事物。

對我而言睇靚女當然是其次,來這裡當然是享受美食為主。
男人為了睇靚女可以去到好盡, 所以朋友新年前已經Book 定
 
,方死女神走左佬。
當晚我地未夠七點已經到左, 地面個層已坐滿九成,以現埸觀
 
察以男性居多, 坐係我後面個還是全男班的。
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
但目標人物似乎尚未出現, 觀眾更是心急如焚。

男友人們還在手機上不停瀏覽著女神相片之制, 我和其他女仕
 
就話之你,醫左五狀廟先算拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣       
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
上次吃過「海南」後一直念念不忘,所以想叫多一次。半隻
 
海南雞排放得井井有條,肉不會切得太碎。吃時再注入上湯
 
助熱,我毫不客氣夾了一件位,皮金黃,肉質鮮美富彈
 
性。和上次吃到的水準一樣味美。
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
「青咖哩雜菜」青咖哩需要吾夠黃咖哩咁好送飯,但咖哩香而
 
不太嗆喉,辣度適中。而且配上雜菜,成件

事即時Fresh 晒。
「沙爹串燒拼盤」(牛、豬、)
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
我喜歡香囗又惹味的泰式串燒,一口燒肉,一啖啤酒爽到爆。
爆就爆今晚系喉嚨痛到爆,所以今晚煎炸野免問。所以「拳皇
 
海鮮拼盤」我都系得個睇字。不過有圖有真相,睇下呢個拼盤
 
如何豐富。咁我唯有食多菜。
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
「咸肉炒椰菜苗」
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
泰國菜最常以椰菜苗或通菜入饡, 每次我都一定會點, 由其以椰
 
菜苗的獨特口感先爆香咸肉令其油香散發, 再以快炒方法, 炒出
 
來椰菜特別爽口香甜, 軟硬適中。而且椰苗吸收了湯汁非常入
 
味。
最後食埋「拳皇炒飯」
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
拳王泰國餐廳的相片 - 銅鑼灣
泰式炒飯用料一般都是用上海鮮, 這款拳皇炒飯亦然, 更以蝦醬
 
提香, 所以更加香口惹味炒飯粒粒乾爽有鑊氣, 好味。
我和女友人巳吃到飽飽,而男仕們還在等待女神出現。不過睇
 
黎都系食白果居多。反正這裡地點就腳,

食物又好味,所以我吾介紹再約下次。balloon
 
 
***************
拳王泰國餐廳 Champion Thai Restaurant 
                   
銅鑼灣謝斐道456-458號拔萃商業大廈地下至二樓 (一蘭拉麵旁)
  

沒有留言:

張貼留言