上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月14日 星期日

前世緣份 。。。福元

福元和我緣起於10年前, 當時小妹傻下傻下過海返工, 梗係開心
 
到飛起, 點解……係因為我終於可以離開九龍做個香港區既白
 
領。
後來先知當上香港區白領其實都唔係好威水, 咪一樣著牛記返
 
工。
妖 ~ 原來我唔係返中環 !
不過返北角既優點係, 好多又平又正既野食。
福元湯圓的相片 - 北角

 
福元係我熟悉的老朋友, 我記得中午放飯時經過往往被它的煲
 
紅豆沙香味吸引著。
我對紅豆沙有一份情義結, 就像前世的緣份一樣。

媽咪話比我知, 我仲係寶寶個時, 唔食粥水要食糖水 ..... 紅豆沙,
 
但當時我只可以飲紅豆水, 因為媽咪怕我會被紅豆哽死。
所以我相信福元和我也有同樣的緣份。
數十年後角色大兜亂, 我現在是香港人, 公司係九龍。
但長情的我對福元還是念念不忘。
今晚心緒不寧, 我真係好需要人既支持。
又唔想同人傾, 於是在街上遊蕩直至再度重遇它。
感覺就如被我遇上一位我好掛住既老朋友一樣, 我有千言萬語
 
要和他分享。
以前我每次來只會叫兩種糖水 。
 我和他通常一人叫一款糖水然後MAX食, 撈下撈下, 玩乜都好
 
開心。

依家好多野好易得到, 返而唔易開心。
今晚我只可以食一款糖水, 所以我點了  “紅豆沙加湯丸”
對我而言紅豆沙是這裡的名物, 除左我自己煲既紅豆沙之外, 真
 
係未食過比這裡煲得更出色。
原因只有兩個, 煲糖水從來只講用料同心機
福元湯圓的相片 - 北角

福元湯圓的相片 - 北角

它們用上天津紅豆一定無得輸, 而天津紅豆顏色更艷更紅, 將紅
 
豆紅豆呈現半溶而鬆化, 往往需要二小時以上。

紅豆和蓮子煮至合而為一的化境, 真係小啲心機都唔得,
 
其實紅豆本身係有自己既味道, 所以要細味那紅豆沙的真味
 
。如果你當佢係一碗普通紅豆沙我會話你唔識貨, 你都係去食
 
湯丸算鬼數。
 
到左食湯丸, 我已經忘記左原來有三粒
福元湯圓的相片 - 北角

福元湯圓的相片 - 北角

湯丸皮如常軟糯, 由於芝麻餡加了豬油, 所以一咬即流心
而且係極度澎湃嗰隻, 可以想想一口吃左幾多啖油。
其實我唔怕肥又唔怕哽死, 所以原粒吃, 我鍾意將啲軟淋淋既野
 
塞入咀既感覺, 好實在, 好滿足! 相信好多姊妹都應同heart

其實咁多年來福元賣既糖水價錢唔係升左好多, 老闆亦是同一
 
人, 味道亦無變過 

變既只係今晚我和自己對話 。

**************
福元湯圓 Fook Yuen
北角炮台山福元街7號利都樓地下I-1舖
 

沒有留言:

張貼留言