上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月18日 星期四

主觀地 。。。喜歡它


尖沙咀從來不是我喜歡的地方, 雖然交通四通百達乜車都有得
 
搭, 但我總係嫌佢好吊腳。
 
就好似你主觀地唔喜歡一個人, 總會講得出九十幾萬個佢既缺
 
點一樣。

某天因為飯局又要黎到我最唔喜歡既地方, 由於時間未到只有
 
通處HEA 下。

Hea 到黎 The One , 只因為呢到有 Food Court。

遇上 A La Bakery 令我停下腳步。

因為我好鍾意食包包, 所以去到邊就買到邊, 唔會理食唔食得
 
晒。

A La Bakery 店子細細, 賣既麵包款式都唔係好多,

吸引度只係一般, 直至我看到紙袋上寫上GMO FREE 即非轉
 
基因

A La Bakery的相片 - 尖沙咀

 
即時對它另眼相看, 加左分。
而較吸引的是蘋果酥, 另一款是加上杏仁的

二選一的情況下, 我選擇了
 
A La Bakery的相片 - 尖沙咀

A La Bakery的相片 - 尖沙咀

A La Bakery的相片 - 尖沙咀

杏仁蘋果酥
我並沒有即時KO它, 留待作明天的早餐

第二天將它拎出紙袋時, 只有小許油份滲在紙袋上

它的形狀有別於一般的蘋果酥, 份量較大而有很美的坑 紋

我沒有將它再翻焗, 已隨即將它切開, 而輕輕一切酥皮已清脆利
 

落地分開口感十分鬆化, 比一般酥皮略厚, 而杏仁好香好脆口,

而我喜歡這種實在的口感。
 
蘋果餡薄薄一層, 並沒有果肉, 質感就如果占一樣, 同樣地也較
 
甜溜 。

雖然味道上和完美兩字還差很遠, 但主觀地我就是喜歡它 , 其
 
他已經不重要了。
 
 
***********
A La Bakery 
                    
尖沙咀彌敦道100號The ONE地下GA05號舖

 

沒有留言:

張貼留言