上個月的網頁瀏覽數次數

2016年2月20日 星期六

將缺點化成動力 。。。加油吧年青人

 

星期六要上班的日子真令人累, 雖然返到公司

攪下呢樣攪下嗰樣都差唔多放工,

不過山長水遠返到官塘區, 都幾食係野

所以我會襯半日工作後, 嘆個 Hea Lunch

小妹留意左 山脈流川 已經一段時間終於的起

心肝由公司出發足足行左廿分鐘。

Fine ~ 基本上我都幾鐘意行路, 但只限於無咁


多人同車既地方。

我相信有來過官塘區既人都明白我講緊乜。


山脈流川位置不算難搵, 由官塘港鐵出約行十

分鐘左右。

此工業大廈 好像只有載貨電梯, 至小我搵唔到載客用的LIFT。

人坐貨LIFT 直達三樓一打開已經見到 山脈流川 的燈箱高掛。

山脈流川的相片 - 觀塘

All you can buy - 觀塘的山脈流川
All you can buy

Bring mMe Home - 觀塘的山脈流川
Bring mMe Home

Cute ! - 觀塘的山脈流川
Cute !

店內 OPEN KITCHEN 一目了然。
自助調味架 - 觀塘的山脈流川
自助調味架

它們採用自助形式, 包括搵位, 取開水, 調味料

以至點食物。

所以搵左位後就可以出去櫃面點食物。

當日胃口一般, 較想吃些輕巧的食物, 例如 酥.


角.牛和鬆餅等(其實我一早已做左功課)。

但兩款食物當日也沒有, 實在失望。

眼見客人多數都點意粉類或All Day Breakfast ,

但我又唔係咁有興趣, 在無乜野選擇下, 最終選擇了 Half Day Breakfast 。
買左食物後可以乖乖地坐返埋位, 店員就會將食物奉上。

山脈流川的相片 - 觀塘

山脈流川的相片 - 觀塘

山脈流川的相片 - 觀塘

先送來的 Cappuccino

感覺是非常大杯, 好抵飲。

奶泡豐盈棉密,,咖啡濃郁味道純厚, 不酸, 蠻不俗的味道。

沒有拉花但灑上朱古力粉便是畫蛇添足 。
自選組合 Half Day Breakfast

山脈流川的相片 - 觀塘

北海渡3.6 牛乳炒蛋, 炒蘑菇和牛角包。
山脈流川的相片 - 觀塘

朋友讚這裡的牛角包所以我對它抱很大的期望, 但它雖然有微溫但咬落去完全感覺唔到鬆脆, 略帶牛油香,
山脈流川的相片 - 觀塘

山脈流川的相片 - 觀塘

但稱不上是有水準之作。 另外北海渡3.6 牛乳

炒蛋, 雞蛋色澤不太鮮黃, 口感也不夠嫩滑, 蛋

香也略遜, 而且明顯地放涼了點, 實在失色 。

雖然食物與想像中有點落差, 但當看到Team


Work 的年青人如此賣力地默默耕耘著,
我應為所有的缺點會成為他們的動力 , 努力經

營下去。
**********
山脈流川 The Brewed VENA
觀塘成業街18號新怡生工業大廈3樓F室
 

沒有留言:

張貼留言