上個月的網頁瀏覽數次數

2016年3月26日 星期六

美中不足 。。。

 
復活節假期要好好享受, 最快樂時光就是和好友共聚。
有些朋友是平時甚小蒲頭的, 所以鎖定目標要見下面。
他是一位差不多六尺高的爆肌男 (非小鮮肉)
行出黎夠晒台形, 呢位人兄對衣著也很講究, 大家週不時會交換
 
下SHOPPING 心得, 那裡做緊大減價, 開倉等, 美容方面他都搭

得兩咀, 我曾經懷疑過他是 hehe
而他本人極力否認, So far 識佢幾年都未見過佢帶女仔出黎,
確係有啲可疑。
點都好大家會約出來聚下, 我選擇了美式快餐食物 Texas Burger
Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

聽講這裡經常爆滿, 為了避過人潮我們決定吃過 Late Tea ,
來到是果然人潮已散, 只有三數位客人, 我和他獨佔了四人枱。
這裡是一貫美式快餐風格, 先到收銀處付款, 之後食物會送到客

人面前 。
他選了最基本Burger combo
6oz 煙燻牛肉漢堡 $88


Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

麵包烘得香脆俐落, 配上十分豐富餡料焗脆煙內,6oz 煙燻牛

肉、炸洋蔥圈、生菜、車打芝士、秘製墨西哥煙烤醬等。

我叫他嘗試一口咬落去 (要吃到底), 最後如我所料挑戰失敗, 


咁只好大家吃得優雅點,切開黎食。6oz 牛肉份量只稱得上正

常,基本上是一個男人份量,但加埋其他材料就頓成十分豐富

的牛肉漢堡。
餡料的炸洋蔥圈夠香脆,感覺又唔會太熱氣,牛肉和煙肉嫌乾

左小小,幸好有生菜和秘製墨西哥煙烤醬的彌補不足。
反而炸薯條叫人停唔到手、芥末酸瓜就非常醒胃可以清一清味

蕾。
Texas Burger的相片 - 天后

南瓜湯+$38

Texas Burger的相片 - 天后

Texas Burger的相片 - 天后

原味南瓜湯,並沒有加入太多忌廉,口感尚算順滑,味道甜甜

地,唔錯。
Berry Lover, 14 oz $49


Texas Burger的相片 - 天后

以草莓雪糕, 木莓, 藍莓, 鮮雜莓和忌廉打成

我本我對奶昔無乜興趣, 加上我覺得整杯淺粉紅色的飲品和他


好襯囉。
雖然是悻餐店但我們都坐左差不多過多小時,離開餐廳時已經

坐滿七成客人,
所以有心來吃又唔想等位要擇好時晨。
之後他拉左我陪佢去Shopping …..
 
 
**********
 
Texas Burger
天后電氣道109號地舖
 

沒有留言:

張貼留言