上個月的網頁瀏覽數次數

2016年3月18日 星期五

飲食男女。。。愛短聚


 
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
駱克道呢一帶既酒吧大部份是老外場。

我朋友係半個加拿大仔, 唔愛咖啡但愛Happy Hour。

間唔中就會約我短聚, 大家唔好唸多左,

男女間除左嗰啲野, 仲可以有無限可能。

我地會不定時見面, 次次地點不同, 盡量保持新鮮感。

這夜他比我先到, 幫我點了一杯我喜歡的 Mojito
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
味道甜甜地加上濃濃的薄荷香, 令人醒神 。

我當然要讚下佢記性好, 由其是記得我既喜好。

由於大家都唔太餓, 所以只點了一客

鐵板雞柳配墨西哥薄餅
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
雞柳份量非常之大, 加入了三色椒和洋蔥炒香, 更添美味。

味道辣辣地, 非常惹味, 夠晒鑊氣 。
Devil's Advocate的相片 - 灣仔
將雞柳加些甜甜地莎莎醬, 令味道更豐富。

但只有三片墨西哥薄餅實在太小, 餘下了月半碟雞柳送酒 。

只有個多小時短聚, 聽他吐心事, 講下近來令他心煩之事,

身為朋友的我是十分樂意效勞。
 
********
Devil's Advocate
灣仔駱克道48-50號地下E及F號舖
       

沒有留言:

張貼留言