上個月的網頁瀏覽數次數

2016年3月26日 星期六

低調高手 。。。新水記

 
復活節假期其中一日去大埔 hea, 之後朋友載我由大埔出旺角,
 
為左帶我黎「新水記」。

佢係民間食神,我一定跟佢搵食。
其實「新水記」呢個大名聽過無數次,如果我未黎過我會以為
 
是主打鑊氣小炒。當我坐系店內時拎起餐牌先如夢初醒。
 
原來水記除了街坊小炒外,還有泰國菜和BBQ美食。
我真心覺得它們很勁,店舖細細仲要咁隔攝,也可以炒到出曬
 
名。
黎得呢到預左無招呼,面小許痴痴立立,但乾淨度尚算可
 
以。
朋友擔心我坐吾慣呢地方。
我同佢講:「其實我好Local (地道) 」

佢系水記既熟客,點菜由他話事。

啤酒一定要  - 旺角的新水記火鍋
啤酒一定要
先來「海折柚子沙律」
新水記火鍋的相片 - 旺角
有別於青菜沙律咁單調。

海折入口爽脆,酸甜開胃,加入九層塔和香蔥令味道更提升。
朋友話必試「蒜蓉肉鬆蒸陳村粉」,對於吃開炒飯既我,有點
 
無奈。

我印象中陳村粉就是散開左既腸粉,應該無乜特別。
新水記火鍋的相片 - 旺角
煮法是加上了大量蒜蓉、肉鬆、蔥花、辣椒等,最後讚上豉
 
油。
熱辣辣陳村粉入口較腸粉略煙,又軟又滑。
最重要是更吸收了配料鮮香。好味到不得了。
朋友見我食到停吾到口,他說:「你好似好欣賞喎。」哈哈~
泰式小炒「肉鬆生菜包」
新水記火鍋的相片 - 旺角
新水記火鍋的相片 - 旺角
除了主角肉鬆外還有蒜片、蔥頭和辣椒所以特別香口惹味。而
 
且份量很大,夠四個人吃,好抵食。
其餘還有「煮雞肝拼生腸」和「BBQ 豬頸肉拼雞翼」
 
新水記火鍋的相片 - 旺角
眼闊肚窄,兩個人當然食吾曬咁多野。
但是講都吾信,埋單$260
簡直系抵食到我唔信
 
 
******************
 
新水記火鍋
旺角豉油街5號地舖

沒有留言:

張貼留言