上個月的網頁瀏覽數次數

2016年6月14日 星期二

書癮 VS 吃癮


太古城店誠品開了一段時間, 還未有機朝聖,一於襯著放工後
 
磁過時間來打打書釘。

我同好多香港人一樣對書本吾太有興趣,身邊有朋友話喜歡書
 
本的味道甚至會拎本書黎索,我聽到都覺得好似有小小變態。
 
黎誠品睇打書釘的好處是當睇書睇到忘形又餓時可以響註場的
 
餐廳醫肚。

如果説精神食糧是書本,那我還是很需要實質的食糧解決生理
 
需要。用 App 搜尋一下附近的餐廳, 原來在黃竹坑有點江湖地
 
位的sensory ZERO已靜靜地進注誠品底層內, 經過扶手電梯後
 
便會發現它在暗角裡出現。
 
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古

                    

本地手工啤也有供應 - 太古的sensory ZERO
本地手工啤也有供應
位置並沒有為它帶來優勢, 但反而給人一種自成一角的靈靜
 
感。

以高高的樓梯襯托著密集的擺位, 也可以將壓迫感略為降低。

這裡的另一個賣點是一條龍服務, 岩晒我呢放左工之後郁都唔
 
想郁既懶人。

平日的下午茶時段供應至七點, 我還可以找緊餘下幾分鐘時間
 
點了一份。
All Day Breakfast $105 with Flat White
sensory ZERO的相片 - 太古

食物很快送上,此份量對一隻雀仔肚既我來說可能會多左啲。

大大份的日全日早餐內也是些 Standard 的東西。有炒蛋、開半
 
大蕃茄、厚切火腿 、雞肉腸、炒香菇、茄汁豆、沙律菜和多
 
士等。
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
sensory ZERO的相片 - 太古
就由我喜歡的多士吃起,窩心位是從厚多士內開了一個口, 可
 
以將嫩滑炒塞得滿滿。 繼而大啖咬落去但又唔會食到一手都
 
係的尶尬畫面出現, 夠晒細心。

香菇加入椒炒過更加香口, 雞肉腸皮脆肉香, 沙律菜正好中和一
 
下味道略咸的厚切火腿, 整體質感相當豐富。
sensory ZERO的相片 - 太古
選擇Flat White 原因是不想冒失眠之險,心形拉花工整對稱。
sensory ZERO的相片 - 太古

隻杯係餐廳專用, 富東瀛風

隻杯係餐廳專用, 富東瀛風 - 太古的sensory ZERO
隻杯係餐廳專用, 富東瀛風
我將咖啡狠狠的一索入口,但原來咖啡濃度絕不遜色, 奶泡細棉,
 
口感香醇細緻。
***********
sensory ZERO
太古太古城道18號太古城中心地下誠品生活G014舖

大滿足的一餐, 吃飽後可以返回岡位繼續打書釘。

沒有留言:

張貼留言