上個月的網頁瀏覽數次數

2016年6月18日 星期六

靈火 。 。 。與我常在

 
寫這篇文是在30度天晴的早上,回想起來到 靈火 因為是星期
 
六突如其來的一場滂沱大雨,有遮都會濕身嗰種大雨。老是常
 
出現銅鑼灣的我腦海中即浮現出 靈火 兩個字, 反正行過去唔使
 
五分鐘, 去到餐廳時鞋已濕透, 十分狼狽, 於是拿拿聲搵個靚位,
 
順便抹返乾個身先 。

靈火是一間富有宗教色彩的餐廳,對沒有信仰的我來說,我會
 
較關心食物質素。
靈火咖啡園的相片 - 銅鑼灣
靈火咖啡園的相片 - 銅鑼灣

客人先搵好位,再到收銀處買食物,之後食物會有服務員送
 
上。
靈火咖啡園的相片 - 銅鑼灣

蘋果批 $36
靈火咖啡園的相片 - 銅鑼灣
靈火咖啡園的相片 - 銅鑼灣

雖然在餅櫃內的蕷果批並不吸引,但我還是選了它試。
但經過翻焗後外形唔會有太多變化, 但金寶脆脆明顯變成金黃
 
色。
外表唔講, 其實內涵更吸引, 要用叉輕輕地一壓蘋果批刺乾脆地
 
被分開,清楚地看到金寶脆脆、蘋果蓉和批底。
金寶脆脆充滿牛油香鬆脆可口,配合香糯蘋果蓉同吃口感吾
 
錯,甜度適中~ 好吃 。
Cappuccino $37
靈火咖啡園的相片 - 銅鑼灣

豐滿的拉花看似是零瑕, 漲卜卜的奶泡令我恨不得一口喝下
奶泡如棉花般棉密, 果酸略重, 口感較為單薄, 回甘也未如理想,
 
又可以引証請勿以貌取人。
 
 
*********************
 
靈火咖啡園 BONFIRE Cafe
銅鑼灣禮頓道60號地下

沒有留言:

張貼留言