上個月的網頁瀏覽數次數

2016年6月16日 星期四

輕食教主 。。。

 
一向喜歡Passion的出品, 特別是餅類和甜品等。

而 Passion by Gerard Dubois 加入了更多元素, 包括意粉, PIZZA,
 
千層麵等意式食物。
實在令一眾Fans有更多的理由再光臨。
經過上次週未來過, 由於人流不絕實在令我有點頂唔順。
所以今次醒左, 約左朋友係七點前來吃一個Light Dinner。
我特意朋友叮囑一定要坐一樓, 因為一樓坐得舒服又大好多。
我們成功地搵到四人圓枱, 但坐一樓都有缺點, 因為我喜歡的輕
 
食都在地下層。
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔
於是出於男士風度, 他為我到地下買了 沙律(細)$45和檸檬
 
草 薑茶 $29
他很清楚我的口味, 三款沙律我也喜歡, 包括了雞肉蜆殼粉沙
 
律、紅菜頭沙律和白露荀椰菜花沙律
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔

由其是雞肉殼粉沙律, 雖然以白汁撈上雞肉和蜆殼粉, 但一啲都
 
唔膩。
雞肉大粒又唔韌和煙韌的蜆殼粉上好夾。
另外以清清地的白露荀椰菜花沙律當配菜吃, 只加入小許醋來
 
調味, 簡單而清新。
另外一定要選紅菜頭, 因為醫生話我鐵質不足, 建議盡量吃多點
 
補血的東西。
檸檬草 薑茶 $29
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔
Passion by Gerard Dubois的相片 - 灣仔

它們採用了JING茶園出品的茶葉。
JING由一位英國人Edward Eisler創立, 而茶葉主要來自台灣、
 
中國、日本、斯里蘭卡、印度等地。常言道一分錢一分貨,廿
 
幾蚊杯茶比個茶包我自己沖泡, 感覺真係好貴

但要扮飲得優雅, 所以付上廿幾蚊交場戲都OK既。

僅記茶包只須要泡二至三分鐘就要拎起,唔好因為覺得浪費而
 
由得佢放到飲完。
因為會直接影響到茶味,可能會變得苦澀或太濃。

這杯茶香而不濃, 茶澤金黃, 唔錯。
我們成晚只係食左一啲輕食,但坐左兩個幾鐘,乜都抵晒。

沒有留言:

張貼留言