上個月的網頁瀏覽數次數

2016年6月12日 星期日

沒有落差的高茶推介 。。。

 
上個月和老友在 Espuma吃了一餐瘋狂的晚餐, 當離開時看到大

大個的 Banner上印 著幾隻字女生專用的字 ”High Tea” 加上價

位也是超貼地 $228 二位用。

我心裡面那團火已在急升溫, 拿拿淋約閏密一聚。

雖然是星期日但中環的人流還是不絕, 我們來到位於威靈頓廣

場 17樓 有點高言在上 的感覺, 高樓底加上

落地大玻璃窗, 感覺清爽, 下著雨的中午又添幾分淒迷。
Espuma的相片 - 中環

Espuma的相片 - 中環

Espuma的相片 - 中環

Espuma的相片 - 中環

餐廳特製的 e 字形三層架上, 放上各式各樣的咸, 甜點。
Espuma的相片 - 中環

鷄尾酒蝦沙律
Espuma的相片 - 中環

鷄尾酒用上無酒味的Bloody Mary 即是蕃茄醬, 醬汁酸甜開胃,

大蝦爽口好吃。

野菌酥盒
Espuma的相片 - 中環

Espuma的相片 - 中環

雖然凍左, 但酥還是脆卜卜無油膩感, 野菌填滿整個酥盒, 內涵

比賣相好。

三文魚脆多士
Espuma的相片 - 中環

大大片煙三文魚係我至愛, 加上香脆多士, 成功又加多一分。

鮮果蛋沙律
Espuma的相片 - 中環

蛋沙律本唔錯, 但加左幾粒蜜桃感覺有點突兀。

咸點大部份都出奇地好味, 所以順利過關, 繼而來到甜點部份。
Espuma的相片 - 中環

將小巧鬆餠一開二, 再加上忌廉和果醬後, 味道更突出好味。

綠茶布丁
Espuma的相片 - 中環

欠綠茶應有的甘香, 布丁柔滑度尚可。

紫薯泡芙
Espuma的相片 - 中環

紫薯是Espuma 的名物, 無理由唔好食, 但泡芙皮太腍扣返小小

分。
仙人掌忌廉撻
Espuma的相片 - 中環

這個撻令我摸不著頭腦, 食完都唔知合佢係乜野。

歌劇院蛋糕
Espuma的相片 - 中環

呢件係唯一要Share 的蛋糕, 雖然唔可以和全統的比較, 但我將

佢當一件咖啡蛋糕來吃自有一番感受。入口溫柔可口, 富奶油

和咖啡香, 無期望更令我驚喜。

君度忌廉紅莓朱古力脆餠
Espuma的相片 - 中環

朋友非常喜歡這件二層朱古力餅, 佢話有朱古力香濃之餘甜度不高, 只要朋友喜歡, 讓埋我個件比佢食又


點話呢 。

果仁金寶咖啡蛋糕
Espuma的相片 - 中環

賣相一啲都唔吸引所以毛我將佢留到最尾先食, 點知原來咖啡

味好出唔甜好香口。

做左幾十年人先知道, 原來吃蛋糕都唔可以單憑外表。

Espuma coffee macchiato +$15
Espuma的相片 - 中環


Signature 飲品, 牛奶奶泡非常豐厚, 加上濃縮咖啡製作而成的咖

啡飲料, 咖啡香味濃郁澎湃, 付感特很充實。

每人只付上百多元, 享受了差不多三小時的茶聚, 性價比超高,

姊妹假日心水之選。

***********
Espuma
中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 17樓

 

沒有留言:

張貼留言