上個月的網頁瀏覽數次數

2016年6月4日 星期六

一期一會 。。。 紅豆綠茶Muffin

 
如果你問我有幾鍾意 Starbucks , 我會答你 Ok 鐘意, 也是一般港
 
人的答案。

但乜野叫 Ok 鐘意呢?  即係有啲 OK, 有啲鐘意, 大概是一半一
 
半吧。

至於對於Starbucks OK 既係飲品, 鐘意係食物。

而這裡的食物有乜野咁吸引我呢? 其一: 我喜歡輕食, 如肉卷,
 
蛋批, 三文治, 蛋糕等這裡應有盡有。

其二: 有某些食物會每年突擊翻炒, 例如連續三年上架的 紅豆
 
綠茶Muffin $18
星巴克咖啡的相片 - 銅鑼灣
星巴克咖啡的相片 - 銅鑼灣
每年我也默默地等待它的出現, 當一發現它的芳踪我心更興
 
奮。

雖然這Muffin 只是推出了數星期, 數數手指我已經口吃掉了六
 
個。

加埋呢兩個將會是第七 , 八個。講到呢到要介紹一下呢個
 
Muffin 有乜野吸引之處。

先看其外表, 頭大身細帶點粗糙感。

青 B B 的綠色和大紅豆點綴, 當狠狠地將 Muffin 打開後, 原來
 
內裡也藏著紅豆蓉。

紅豆蓉甜而不膩, 綠茶有色無味, 但兩者加埋味道變得幾討好。

而 Muffin 口感頗為痴牙同乾, 睇到呢到係咪好 "迷" 呢?
點解我講到好似好難食咁但又要年年 chur 住買 ....... 其實答案
 
非常簡單 "情人眼裡出西施" flower  明未?
 
 
*************
 
各大 Starbucks

沒有留言:

張貼留言