上個月的網頁瀏覽數次數

2016年5月31日 星期二

必食土炮。。。瑞士雞肶餐

 
聽講北角區有間隱世茶餐廳, 名物是瑞士雞肶, 唔係雞肶粉絲既
 
我突然都想來潮聖一下
地點唔難搵, 出左港鐵行幾分鐘就到。
晚上未夠七點已經坐到插針一樣, 好彩我一個人點插都插到個
 
位坐。
一張餐牌兩大頁, 套餐太多, 看得人眼花撩亂
祥發茶餐小廚的相片 - 北角
有啲睇唔明, 想問多阿姐兩句都比佢串, 都係自己慢慢再睇。

但係越睇越亂, 唔敢再勞煩惡阿姐, 都係叫哥哥仔幫我會好啲。
果然哥哥仔比較有耐性, 講野又唔粗魯, 對住熟客有講有笑。
我點了瑞士雞肶餐加豬頸肉野菌飯 $37 加紅豆冰 (+$2)
差不多每張枱都有雞肶, 而我都唔執輸。
哥哥仔將一隻單點雞肶放係我面前。
祥發茶餐小廚的相片 - 北角
祥發茶餐小廚的相片 - 北角
瑞士汁將雞肶完全封鎖, 顏色好深近乎黑, 帶點黏性,
滷水香料味重, 有甘草和八角芳香,
甜度比單純瑞士汁低, 濃而不咸。
祥發茶餐小廚的相片 - 北角
雞肶肉質嫩滑, 一撕即開, 一邊食一邊蘸瑞士汁食, 超Yummy !
祥發茶餐小廚的相片 - 北角
迷你SIZE豬頸肉野菌飯吉賣相唔吸引, 但豬頸肉爽口不油膩帶
 
點脆口
除了野菌還有四季豆, 再撈埋瑞士汁食, 一滴都唔會浪費。
祥發茶餐小廚的相片 - 北角
食雞肶點會小得紅豆冰, 而且加$2 係堅抵飲。

但紅豆幾硬, 味道就麻麻。
呢餐又平又好味, 為了瑞士雞肶下次必再來。
 
**************
 
祥發茶餐小廚
北角七姊妹道27D號地舖

沒有留言:

張貼留言