上個月的網頁瀏覽數次數

2016年5月8日 星期日

獨愛茶記。。。南區終於有金記

 
認識我既朋友都知道我係一個不折不扣既茶餐廳Die Hard Fans 。
而位於 香港仔區 金門茶餐廳是我經常出沒的茶餐廳之一, 因為
 
一到放假我會好有heart 去嘆個三點三, 一個新鮮出爐麵包和一
 
杯熱奶茶已經令我好開心。
經過朋友的通報, 金記茶餐廳已經誇區來到南區插旗, 作為
 
一個南區人冇理由吾去試試。
金記茶餐廳的成功之處是定位正確, 一方面看中了香港人懷舊
 
的心態, 另一方面提供了大量的套餐, 客人只要講出ABCD 就可
 
以等食, 岩晒又懶又為食既客人。
我今日來到位於數碼港「金記客棧」
金記客棧的相片 - 薄扶林
       
它們除了提供多款平時吃到的套餐外,還特別增設了自設工場
 
燒味和避風堂鑊氣小炒等。

襯著母親節正日攜同母親大人來吃晚飯。大家咪以為我好
 
Cheap, 其實這裡裝修有如一間小菜館, 加上位於高尚的住宅區,
 
絕對㗳得杯落。可能萬一一個好好彩比我憧到梁家輝呢。love
為了慶祝母親節,所以我特叮為她嚴選了幾款較有特色的小
 
菜。
一向對金記的咖哩出品有信心, 必點「馬來咖喱牛腩煲」 $88
 
 
金記客棧的相片 - 薄扶林

識吃咖哩的人一定配牛腩, 這就是重口味帶來的火花。我對它
 
們的咖哩一向有信心。
咖哩汁味道香而不勁辣, 椰奶味不嗆,口感好滑。咖哩汁和牛
 
腩已溶為一體, 牛腩腍滑得來有肉香和嚼頭,  非常醒胃, 給我一
 
碗白飯實在太小啦。
絲苗白飯 $15
招牌菜 避風塘蒜香炒辣蟹 $480 
金記客棧的相片 - 薄扶林
 
每日由漁市場交來的大肉蟹, 就連蒜粒也是廚師在廚房炸香, 絕
 
不假手於人, 誠意可嘉。

蒜粒金黃香氣撲鼻,大肉蟹被蒜粒、辣椒粒、香蔥重重地包圍
 
著。我在黃沙中隨手拿起了一隻大蟹鉗,

以熟練的手法將它拆開。雪白而豐厚的蟹肉盡現眼前。
蟹肉鮮甜美味, 加埋炸蒜粒熱辣辣入口, 味道濃香剌激。
看見母親大人食到手指都啜埋就知佢有幾喜歡, 為左表示我既
 
孝心, 全碟蟹留給她慢慢品嚐。
蜜汁叉燒 $88
        
金記客棧的相片 - 薄扶林

上枱時燒以明火保持溫度。半肥瘦脢頭肉筋位柔軟, 肉質軟
 
腍, 蜜香甜美加上陣陣的的玫瑰露芳香, 真是好吃到不得了。

吃過濃味食物後以凍鴛鴦 $18 解喝。
金記客棧的相片 - 薄扶林
見到母親大人甜絲絲的樣子就是我最開心的時刻。Mama ~ I
 
love U balloon
 
***********
金記客棧 Kam Kee Dining Room
薄扶林數碼港道100號數碼港商場地下110號舖

沒有留言:

張貼留言