上個月的網頁瀏覽數次數

2016年5月10日 星期二

堅貼地麵食。。。打工仔糧尾恩物

 
小妹作為一個 cheap cheap 打工仔,一到糧尾窮到燶,燶到銀
 
包可能得返幾草野。
由於我屋企系無飯家庭,基本上三餐都系自己攪掂,有時還會
 
出外靠朋友。
但朋友又吾會無時無刻梗有一個左近咁叻叻。
加上要係中環開飯令我更頭痛。
中環出名乜都貴,差不多連呼吸都貴嗰隻。
沾仔記的相片 - 中環 
本來我好想去勝X園,只可惜人地吾休做收得早。最後都系黎到出名平的「沾仔記」是但吃碗「雲吞河」

$26 。
       
沾仔記的相片 - 中環
我吾做大蹝鬼, 所以要求減少河粉的份量,但其實減後的份量
 
對我來說還是多了一點。

我計過由點食物到上枱時間大約只是三分鍾,比快餐店更快。
       
沾仔記的相片 - 中環
習慣先喝一口湯,味道淡而無味,而當河粉吸收了「清」湯
 
後,就會明白乜野叫食到咀都歪埋。
沾仔記的相片 - 中環
而且雲吞比之前好似縮左水。蝦的份量大約小左三份一,而味
 
道則沒有改變,只有單一的蝦味但同様地雲吞皮厚度合適中,
 
爽口彈牙 。
廿幾蚊吃個麵當晚餐頂頂肚,點都好過去篤幾串魚蛋食, 何況
 
人在中環你想篤都無得你篤 。
 
 
*****************
沾仔記 Tsim Chai Kee Noodle
中環威靈頓街98號地舖

沒有留言:

張貼留言