上個月的網頁瀏覽數次數

2016年5月9日 星期一

梗有吃撻的理由。。。

 
知心朋友未必一定講緊閏密,由於我的麻甩性格所以我和男生
 
比較溝通得好。而且和男生溝通的好處是可以暢所欲言,無須
 
避忌。

朋友R 認識了一個女人半年,大家只是比一般朋友關係好一點
 
點,

但有女朋友的R就想跟她發生另類關係 , 黎到呢到件事就更加
 
複雜。

Terms: Friend with Benefit 沒有對與不對, 感情從來是你情我
 
願。
所以到了今天他還是傻傻地等待, 但我則認為有違背了食家的
 
遊戲規則。
我地一路行佢一路呻, 不經不覺我們由堅禰地城行到黎西營
 
盤,堅行到腳仔都軟埋, 正要搵地方休息一下時候, 我們就在街
 
角上Winstons Coffee。
Winstons Coffee的相片 - 西環
見到R 個樣咁愁, 於是盡了朋友既責任請佢食撻。

這個並一般撻  Matcha Egg Tart
Winstons Coffee的相片 - 西環
它是經由一間本地老餅店每天為它們製造, 雖然綠茶撻和
 
Winstons好像有點格格不入的,但對於綠茶控而言唔理三七廿
 
一一於試左先算。
一拎上手預期的凍冰冰, 賣相好Local 唔算太靚仔。
Winstons Coffee的相片 - 西環
蛋撻皮唔係太過工整而且蛋芯出現多個氣孔, 表面不夠不夠平
 
滑。

就算男性朋友坐我隔離我都唔理咁多, 大啖咁咬落去,
Winstons Coffee的相片 - 西環
感覺牛油皮鬆化亦唔算太厚 。微微的牛油酥香襯托著綠茶蛋
 
芯,  我最期待的綠茶甘香機乎完全消失, 質感唔滑, 我只可以說
 
這個是一個綠色的蛋撻。
吃完撻的R 還是苦瓜干咁既樣 , 於是我問他喜不喜歡這個綠茶
 
撻,他以九秒九回答:「我比較喜歡吃另類撻」。。。這個男
 
人果然夠坦白。我 Buy !
 
**********
 
Winstons Coffee
西環西營盤皇后大道西213號地下4號
 

沒有留言:

張貼留言