上個月的網頁瀏覽數次數

2016年4月16日 星期六

暖男 VS 剩女



朋友剛從熊本平安回歸,雖然日本期間我地日日無間斷通訊, 當他傳短訊合告知當時震到連個電視都跌埋落地時, 當時我在睡夢中。第二朝即時傳短訊搵佢, 得知佢大步檻過, 真是替佢抹一把汗, 其實我都幾啲擔心佢。
最後他的旅程提早結束。我只好安慰他 乜都係假最重要佢平安歸來
同時我衷心祝願災區的居民可以盡快重建家園, 一家人早日團聚。
即時BOOK 定佢幫佢洗下塵
平時意見多多既佢, 今日居然叫我發板, 莫非嚇到傻左。
識選當然選靜靜大坑貪佢靜靜地。
B2的相片 - 大坑

B2的相片 - 大坑

B2的相片 - 大坑

B2 這個名字的由來, 據我觀察是由兩位很 MAN 的男士開設。
男人又MAN 又識煮野, 非常吸引。 smileheart

B2的相片 - 大坑

小館子裝修簡約, 食物的種類亦不小基本的意粉, 漢堡包, 全日早餐一應俱全。

我們先選了兩杯健康飲品

Banana Cranberry Milkshake $48
(Anti-inflammatory, Calories 650/kcal)

B2的相片 - 大坑

(High Fiber, Calcium , Calories 150/kcal)
B2的相片 - 大坑

B2的相片 - 大坑

我喜歡粉紅色的東西,所以叫了 Starwberry Smoothie襯我,smoothie 加入了麥片增加纖維,糖份也

相對地低,非常健康。

其實我很久前已經想試這裡Fish N Chips ,因為我好鐘意食魚, 煎炒煮炸乜都岩

而全統英式炸魚每次也令我欲罷不能
Alaska Black Cod Fish
B2的相片 - 大坑

B2的相片 - 大坑


賣相似模似樣, 兩大件炸鱈魚和一大墟粗薯條, 看得食慾大增

以啤酒溝炸粉的好處是能令炸魚脆皮更加香脆

鱈魚質感夠油潤, 只可惜魚肉質感略嫌單薄, 吃得唔夠盡興。

B2 Burger $128
B2的相片 - 大坑

B2的相片 - 大坑

B2的相片 - 大坑


250G 漢堡牛肉, 炸洋蔥圈, 大蕃茄, 生菜沙律
配蜜糖介抹醬

朋友點了 medium rare 的漢堡牛肉, 但我本人其實比保守, 七成熟會比較岩我口味。

點知當漢堡包一上枱就知岩我口味, 好MAN的店主其實係唔係識得讀心, 這漢堡包完全合我要求。

手打牛肉烤得外面焦脆, 內裡多汁, 一咬落去肉汁是流緊出黎個


隻, 我雖然已盡量減小吃牛肉, 但由於肉汁太豐腴, 令我忍唔到

口咬多一啖先捨得放下。

還有 一點定要配蜜糖介抹醬, 甜甜地唔辛辣, 同漢堡牛肉味道


好夾, 甚至用來蘸薯條亦好美味, 炸得吾太燶加上著條又粗又

脆, 正爆 。
結論.... 驗證了 B2的暖男是睇得又煮得,下次約埋班剩女姊妹

黎應該吃得更開心。

**********

B2
大坑書館街23號地下

沒有留言:

張貼留言