上個月的網頁瀏覽數次數

2016年4月5日 星期二

逗我開心吧 。。。品嚐韓式料理


 
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

近來忙到個人燥燥地, 週不時向同事發炮, 這樣和我平時的高貴

形象背道而馳excited

所以佢地好擔心我, 怕我會有壓力, 於是放工後捉左我去試新餐

廳。

位於官塘的AIDAN KOREAN DESSERT & CAFÉ

這裡和APM 只有一街之隔, 地點唔難搵, 因為我係附近返工。

其實同事們好像不太了解我味口味, 其實我沒對韓式食品沒太

大興趣, 但一番心意點都收晒, 未食已經甜晒。

無乜心情下, 由他們發板的常識吧。

可能佢地想逗我開心, 所以第一款是非常浮誇的麵包

溶岩芝士炸雞麵包 $108
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

麵包直徑細過 A4 紙小小, 載滿著溶岩一樣多的流心芝士。

炸雞頓成配角一樣, 隨手拿起一件炸雞蘸上大量芝士

芝味澎湃, 繼而炸雞的辣味會滲出來, 香脆惹味, 仲一啲都唔膩,

越食越過癮。

蜂蜜糖堤子薄脆炸雞 $168
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

我好怕吃炸粉好厚既炸雞, 跟本攪唔清楚到底是食雞定係食緊

炸粉。

但這裡的炸雞完全沒有這個問題, 蘸上薄炸漿炸成金黃色,

咬落是香而脆, 雞肉也嫩滑好味。

食過熱氣野後, 耍清清味蕾

鮮果冰棒冷麵 $58
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

韓國冷麵可能大家已吃過無數次, 而這款冷麵的Gimmick 位是

加入了自製士多啤梨冰棒。而冰棒會慢慢溶於湯中, 兩者融為

一體。

湯頭是冰涼的鹹湯, 而韓式蕎麥麵口感很特別,爽滑彈牙。

冰涼爽透, 配上雪梨片, 蘿蔔絲, 青瓜絲等, 吃起來, 清新可口全

無負擔。

作為一名澱粉控, 無飯到肚就好似無食過野一樣, 特別點了

芝士BB 豬肋骨件泡菜炒飯 $78
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

BB 豬肋骨以獨門醬汁醃製, 香辣兼備。

加入泡菜的炒飯, 韓式炒飯唔會太乾身再隨意撈上濃濃的芝士

汁, 一次過可以吃到酸辣的泡菜和芝士, 芝味極濃, 叫人回味。

燒綱薄牛肉 $128
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

薄切上陣, 燒至微焦, 雖然賣相唔太靚但肉汁仍存, 牛肉味豐盛

質感也富彈性, 有如吃牛肉乾一樣。

食過炸物必要杯凍飲 紅豆綠茶沙冰
小火焰韓式咖啡餐廳的相片 - 觀塘

顏色紅紅綠綠令人賞心悅目而且採用了韓國綠茶粉, 味道甘而

不苦, 加上墟成小山丘一樣的紅豆蓉, 每口也是甜入心的滋味,

綠茶控必喝。

這裡一般食物份量唔細, 而且價位也是一百幾拾, 最岩放左工約

埋啲同事黎勁食一餐, 一啲都唔會肉尺。

多謝同事的有關心 , 我們再一起拼吧。

***********

小火焰韓式咖啡餐廳 Aidan Korean Dessert Cafe
觀塘觀塘道410號觀點中心1樓1號舖

沒有留言:

張貼留言