上個月的網頁瀏覽數次數

2016年4月29日 星期五

RBTEA 可以生存到咁耐。。。我真心覺得佢無得頂

 
曾經風靡一時的台式茶室,現在已經所餘無幾。

位於始創中 RB Tea 在初期時也是主攻台式飲品, 吐司之類, 而
 
現在已經轉營為一間港式茶室。
不過講左咁耐其實我係從未光顧, 今天誤打誤撞來到這裡午
 
餐。
餐牌上有四款午餐, 兩款西式意粉款, 兩款飯類。
雖然我唔餓但我會選擇吃飯。
RBTea的相片 - 太子
RBTea的相片 - 太子
RBTea的相片 - 太子
                    
最靚係呢個花瓶 - 太子的RBTea
最靚係呢個花瓶
選擇好食物請自行到收銀處付款, 食物稍後會送到面前。

但收銀員相當不友善, 問得一句都唔想答
我個人好衰, 你越唔答我越要問, 而佢答人既態度真是很悔氣。
選擇了較小出現在午餐餐牌上的
反而送餐的男店員態度唔錯, 他送上甜品時還細心地問我可否
 
現在上枱, 語氣也溫柔, 借得一讚。

俄式蕃茄土豆肉丸飯 $62
RBTea的相片 - 太子
以木板墊著整SET上枱, 飯和主菜各放一邊
俄式蕃茄土豆熱辣辣, 夏天食都幾係野。
RBTea的相片 - 太子
RBTea的相片 - 太子
一啖咬開肉丸, 爽爽地無肉味, 好似食緊牛丸咁。
而且土豆煮得唔夠腍。
但湯底煮得唔錯, 酸酸地更加了很多雜菜粒和鷹咀豆來增加口
 
感。

加埋白飯一大碗一定吃得飽。

Latte +12
RBTea的相片 - 太子
份量大超級熱

但大杯的背後是稀溜溜無咖啡味的Latte 。

我只飲了兩啖已經唔想再飲。

柚子奶凍 $28
RBTea的相片 - 太子
RBTea的相片 - 太子
幾岩夏天食的甜品, 柚子味奶凍也挺滑, 只可惜糖漿下得太多,
 
略甜。
整體水準比想像中差, 沒有再來的理由。
 
*******************
 
RBTea
太子彌敦道750號始創中心2樓232號舖

沒有留言:

張貼留言