上個月的網頁瀏覽數次數

2015年12月16日 星期三

沒有豆腐火腩飯。。。如何變出女人的浪漫 @Agnes B

 
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀

但今晚又系一條友黎到 TST Sogo 買聖誕禮物。目標清晰買完要即撇,但口痕想搵啲野咬吓。不過肚仔

吿知佢吾餓,咁不如隨便吃啲小食。 於是系尖沙咀sogo 左逛右逛終於搵到一處可落腳地方。

Agnes B 又大又隱蔽岩我這個低調既人。
它以自助形式,由付款至取食物也是自己一條龍攪掂。

本來只想吃件cake 加杯茶,但冇set 加埋都差不多$80 .... 於是婆仔數口開動計算出識食當然系食

「Pasta set 」$138
Linguini with Spinach & Cream Sauce
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀
放在面前的熱辣辣美食,令到本來胃口麻麻地既我亦回魂。

而且煙三文魚是我至愛,我當時真系被那一墟橙紅色的煙三文魚吸引著,

立即將它隊曬入咀。留返只有孤單的意粉。

其實意粉一啲都吾差,有點咬口 sauce 夠多很 Rich 加上青青綠綠既菠菜。正常既我當然可以完美地將

它KO。但有時好多事系連自己都吾理解,哽吾落就咪夾硬黎,  咪難為自己。亦是我做人的其中一個佐右

銘。

放是我走到櫃台叫哥哥仔幫我 pack 起佢。
胃口吾好,我深信只有它可以令我起死回生。

Marthe 伯爵茶朱古力蛋糕
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀
一層亮亮的鏡面黑朱古力,內藏箸淡淡的伯爵茶香蛋糕,質感濕潤不會過甜。以一片曲奇餅托底令口感更

豐富。心滿意足後喝一口 Paris 花茶 ROUGE METIS 1854
agnès b. Café LPG的相片 - 尖沙咀
茶味順滑甘香, 令人滿足

看看街境。一個人可以好型好浪漫。

但浪漫既背後我的聖誕節禮物還是要去繼續血拼的。balloon
 
***********
 
agnès b. Café LPG
 
尖沙咀彌敦道20號崇光百貨地下G11店
 

沒有留言:

張貼留言