上個月的網頁瀏覽數次數

2015年12月18日 星期五

廿多元的 。。。雙重滿足 @ 海記

 
如果問我甜品我喜歡中式定係西式, 我會此毫不猶豫咁答你一定係中式。

咁當然我都西式的, 但係因為比較膩唔可以吃太多。
而且中式的甜品一般較保身和正氣, 所以食多一點也沒有壞處。
今晚心血來潮只想食暖胃既糖水, 但完全沒有心水, 於是求其行
 
左入海記。
位於太子的海記, 其實很多年前我已經是熟客, 但後來轉營成為
 
新派甜品店後, 唔多合我口味了。

今天我點了最熟悉的紅豆燉鮮奶
海記合桃坊甜品的相片 - 太子

一夥不變心可以形容我對它的愛
海記合桃坊甜品的相片 - 太子

而它的奶香不再, 嫩滑程度還可以, 憑我這個紅豆專家, 可以肯
 
定紅豆蓉是罐頭貨色。
廿多元一碗糖水除了暖胃之餘也令心靈上得了滿足, 何樂而不
 
為呢 ?balloon
 
*****************
 
海記合桃坊甜品
太子西洋菜南街232號

沒有留言:

張貼留言