上個月的網頁瀏覽數次數

2015年12月17日 星期四

一人獨食實在太可憐。。。

 
甜牙牙的相片 - 旺角
甜牙牙的相片 - 旺角
不經不覺甜牙牙已經有數間分店, 但小妹一間都未試過。
可能我對窩夫熱愛程度一般般 。
基本上食飽左之後無可能一個人再吃一碟窩夫。
Share 又唔夠喉, 所以我傾向選擇一些無咁Heavy 既甜品。
某天在雜誌上看過甜牙牙的窩夫照片後令我念念不忘 。
終於的起心肝某天放工後以甜品代晚餐 。
到底一份窩夫又可否滿足到我呢 ?
千挑萬選下選定了最得我心的 紅豆栗子窩夫 $58
甜牙牙的相片 - 旺角
甜牙牙的相片 - 旺角


呢個貴錢一定啲都唔平, 有機會仲貴過係旺角食一餐飯 。
大約10 分鐘後窩夫上枱
感覺十分豐富, 紅豆和栗子Toppings 將窩夫填得滿滿
很充實又大墟頭。
窩夫只是微暖的相信唔係即焗, 但口感外脆內軟, 富蛋香。
味道其實唔錯, 加上甜糯紅豆和清甜栗蓉, 甜度恰到好處, 水準不俗。

而個兩條朱古力條.....哎.....淋晒既  
一人獨食真係好飽, 但飽過後我彼而想吃一點咸平衡一下。       
 
***************
甜牙牙 Sweet Tooth
                   
旺角廣華街3號百利達廣場地下4號舖
 

沒有留言:

張貼留言