上個月的網頁瀏覽數次數

2016年7月1日 星期五

寵物情緣 。。。

                    
突如其來收到阿妹既Whatsapp , 想我幫佢照顧家中獨留的狗仔
 
一陣子。
作為家姐既我好小會托家人手, 於是放工後隨即飛撲去土瓜
 
灣的家。
而所謂的睇狗, 其實不外乎清潔, 餵食和同狗狗玩等任務, 對於
 
曾經養過小狗既我, 這些工作並無難度可言。
相信有養寵物的朋友會明白,小動物本性單純, 響佢地心中只
 
有主人一個, 主人是它們的一切, 盡量唔好獨留兒童在家, 最好
 
買幾個玩具陪佢。

其實我吾系太識同小朋友相處,但我對住小動物可以玩得好投
 
入直至阿妹返家 ,見我地玩到傻左。我要補充下消耗左既左
 
力, 去吃點心。

傳點心位於土瓜灣投注站附近, 鋪頭細細坐得有點迫。
茶錢 $3/位

鮮蝦菜苗餃 $22

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

我喜歡看到晶瑩剔透的蒸餃, 正如我喜歡將每件事看透一樣。
蒸餃內的錎料有豆苗和鮮蝦, 餃皮煙韌又唔會太過黏口, 非常熨
 
口, 味道清清地都唔錯。
店員推介了兩款點心, 其中一款 紫薯流沙包 $18

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

眼前為之一亮的薰煙草色小圓包, 女仔一般喜歡浪漫的事, 對我
 
而言可以將浪漫吃落肚就更好。將包一分為二, 流心度遜色。
 
甜甜地既紫薯味以外帶點牛油香, 口感軟滑, 可以一試。

花雕雲呑鷄 $24

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

將鷄件和雲吞放湯再加上花雕酒。每一口也嚐到濃而不烈的酒
 
香,鷄件全去骨,雲呑一口一粒,好吃推介。

木魚絲羅蔔絲腸粉 $24
傳點心意的相片 - 土瓜灣



以8:1白羅蔔和紅羅蔔做餡加上油炸鬼卷成腸粉,灑上木魚絲
 
提味,口感豐富, 羅蔔清甜, 唔喜歡太濃味既我, 覺得唔錯。

一般點心店也會提供蒸飯,這裡有升級版荷葉飯

荷葉野菌牛肉餅飯 $32

傳點心意的相片 - 土瓜灣

傳點心意的相片 - 土瓜灣

除了牛肉餅外還有牛肝菌,加上荷葉清香,香味濃郁。牛肉餅
 
混合肥豬肉令口感更加滑, 位量足夠兩人用。
溫馨提示上菜好快手, 為免放到一枱都係點心, 最好分開兩次
 
點。
每人幾十元消費同去茶餐廳食飯價錢差不多, 但可以食到一枱
 
都係點心, 令人好滿足。
愛狗如命的狗媽媽要趕返屋企照顧狗狗, 其實身為狗主的責任
 
比照顧小朋友不相伯仲, 養寵物前一定要三思。
 
 
**************
傳點心意
土瓜灣北帝街61號地舖
       

沒有留言:

張貼留言