上個月的網頁瀏覽數次數

2016年7月6日 星期三

女人的浪漫 。。。Fine dining

幾姊妹難得飯聚, A小姐要食好啲,B 小姐𤔡層樓要慳錢,C小
 
姐永遠都最無所謂,至於我是隨和中帶點麻煩。但對於吃我很
 
open minded, 試左先算。但對於搵男朋友這方面我還是有點堅
 
持的。

Casa Fina 位於銅鑼灣最貴價地段享利中心樓上。
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
裝修有別站一般 fine dine 餐廳,空間略嫌不足。而別有洞天的
 
是這裡有個 private corner ,聽店員說求婚成功率達100%。
 
wow ~
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina 主打每日來貨海鮮、生蠔等,海鮮種類亦十分多,
 
海鮮迷確實有福了。
而我們的晚餐則由熱葷開始。
白酒羅靭煮蜆 $178
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣

見到咁有2/3咁大既蜆肉, 我不禁嘩左一聲, 我相信應該無比人
 
聽到既。
蜆唔只得個大字, 原來當它脫去外殼後要嘩多一聲, 它有如平時
 
將身材收得密密實實 既女人一樣, 但當show 出來時那種澎湃
 
感, 我目測為C Cup。肉質亦不會因為大而變老, 口感彈性和鮮
 
味齊備, 另外一定要準備蒜蓉包件蘸充滿鮮香的白酒汁,絕對
 
有把它喝光的理由。
炸亞拉斯加蟹餠 $128
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣

蟹餅的的骰骰, 以亞拉斯加蟹起肉突顯矜貴, 味道亦相對一般的
 
蟹肉更鮮。
蟹肉重手洋蔥和醬的比例恰到好處, 炸至外脆內嫩, 非常滋味 。
我喜歡吃意大利飯, 所以選了 北海渡帶子墨魚汁意大利飯
 
$198
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣

而墨魚汁乃高危食物, 吃這些烏卒卒的食物都係留返同好友或
 
家人共享, 我認為係至愛面前還是要保留多一點。(除非唔係)
意大利飯口感較為軟腍, 配香煎北海渡帶子, 帶子煎得金黃嫩
 
滑, 鮮甜味美再加上濃郁芝士, 口感Creamy亦不會過膩, 吃完齒
 
頰留香。
虎蝦阿拉斯加蟹龍蝦汁長通粉 $208
 
 
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣

這道菜的神來之筆是醬汁內加入了阿拉斯加蟹肉, 混和以龍蝦
 
膏煎成濃濃的醬汁, 通粉索盡了濃厚的醬汁, 而質感上還可以保
 
持彈性。 虎蝦肉質也爽脆鮮香, 絕非一般貨色, 賣相精緻, 無論
 
視覺和味覺也俱全。
來到今晚的高潮位 美國特級肉眼扒配野菌燒汁$398
 
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣

以巨型16安士半熟美國特級肉眼扒, 一切開呈現粉經色的美態,
 
外層帶點焦香, 肉質富有嚼勁,油香四溢, 肉味濃郁, 粗獷中帶
 
點溫柔, 誘人非常。肥膏入口充滿罪惡感, 那陣脂肪的酥香在咀
 
內爆發。
而我每次吃扒也不會錯過配菜, 別以為我巳超飽, 千奇咪睇少纖
 
瘦既女人,我居然把份量超大的焗美國薯仔和烤大蒜一口氣吃
 
光, 朋友都為之側目,因為真是超美味。
小休一會, 甜品時間第一款是 Diary special 不是常常有, 所以我
 
經常說自己甜品運。
Tiramisu 魚膠粉略多, 富Mascarpone cheese香但質感未算幼滑,
 
而且我喜歡酒味再濃郁一點。
 
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
朱古力心太軟 配 Movenpick 混尼那雪糕 $88
 
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
Casa Fina Seafood & Oyster Bar的相片 - 銅鑼灣
賣相工整,令人捨不得大力切下, 直至懀子手一刀將鬆軟的外
 
層切開,朱古力芳香濃稠, 內藏暖暖流心朱古力溶岩, 配一口
 
Movenpick 雪糕,令美味更升級,亦為一頓晚餐寫下完美的句
 
號。
呢餐飯我地用左四個鐘、三個女人已經一個墟,四個加埋不得
 
了。
 
***********
 
Casa Fina Seafood & Oyster Bar
銅鑼灣恩平道42號亨利中心13樓
 
       

沒有留言:

張貼留言