上個月的網頁瀏覽數次數

2016年7月2日 星期六

冰室至尊。。。經典紅豆冰

 
我們由官塘出發來到上水正正是午飯時間,我們雙重好運先搵
 
到車位,輪候時間唔使 10分鐘。

內裡環境一個字形容「迫」
廣成冰室的相片 - 上水
廣成冰室的相片 - 上水
廣成冰室的相片 - 上水
好彩我夠瘦坐係相當窄既卡位都未致於被夾死。

冰室只賣兩款套餐,絕對系吾休做嗰隻,串絕全港。
而且餐茶吾可以轉紅豆冰,我們山長水遠黎上水都系為呢杯紅
 
豆冰,所以連餐茶都吾要,直接點多杯紅豆冰。

有選擇是最好的, 有plan A 自然有plan B。Plan B 是一般茶餐廳
 
吃到的食物配搭大致相同。
廣成冰室的相片 - 上水
廣成冰室的相片 - 上水
廣成冰室的相片 - 上水
廣成冰室的相片 - 上水
牛肉通心粉 因為如入薑絲令味道多點層次,
牛肉保留咬口,通粉也有QQ 感,唯獨湯底味道欠奉。
廣成冰室的相片 - 上水
一拎起件「雞蛋三文治」已經知道相當對板,麵包鬆軟綿密,
 
炒蛋金黃蛋香味濃,最重要是炒至半凝固狀態,超正。
散叫兩杯「紅豆冰 」
廣成冰室的相片 - 上水
當耀眼的冰柱紅豆冰奉上時,
我開心程度就如兒時爸爸帶我地幾兄弟姊妹去茶餐廳一樣,當
 
時有得去茶餐廳食野, 我已經好滿足, 雖然唔可以任叫, 但我就
 
人細鬼大, 喜歡喝大人飲品「熱奶茶」。
爸爸為免我喝過奶茶後晚上會失眠,所以通常會直接點杯紅豆
 
冰比我, 而我對「紅豆」的熱情亦由當時被燃起來。
廣城的紅豆冰是我見過在本土最有誠意的作品。
 
無論外形和味道也是一絕

舊式冰室的高身冰杯內以是圓錐三角形冰柱蓋頂,相當有霸
 
氣, 红豆比例慷慨佔了2/3 杯,亦是這杯飲品引人入勝之亮點。
 
紅豆和花奶混合後粉糯更多一點香滑,總算沒有令我失望,借
 
得我遠道而來。
 
 
 
 
************
廣成冰室 Guong Shing Ice Cafe
上水石湖墟新成路10號
 

沒有留言:

張貼留言