上個月的網頁瀏覽數次數

2016年7月3日 星期日

無止境的 。。。抹茶風


因為中午的一場大雨, 我走進了利東街, 造就了兩場快閃甜品

宴。
雖然利東街已經成為潮人週末出沒之地, 但老實講我對它印象

麻麻,來過兩次都是遊人超多, 地方又迫, 總之一個 亂 字

我唔知住係樓上豪宅既居民會點唸, 大拿拿用兩皮幾一尺買個


單位, 原來樓下比街市

更嘈更雜, 但我唔排除有啲人喜歡熱鬧, 熱鬧到好似去左大板心


齋橋時, 見到三五成 群既大陸遊客坐定定係到係到咁樣。
回帶…講返我因為要方避雨走左落去利東街地庫, 唔行唔知市

商店多, 不過都係一啲For 遊客既大路野。
概來之則安之, 第一目標是 Brook’s
它是一間日網購名牌店, 海外店還開設在巴黎和台北等地。
香港以Café 形式供應咖啡, 抹茶和各式甜點, 除了堂食還可以買

茶葉, 茶粉, 咖啡粉等返屋企慢慢嘆。
Brook's Cafe的相片 - 灣仔

Brook's Cafe的相片 - 灣仔

Brook's Cafe的相片 - 灣仔

Brook's Cafe的相片 - 灣仔

Brook's Cafe的相片 - 灣仔
          
自助形式 - 灣仔的Brook's Cafe
自助形式

唔知係唔係落左地庫感覺寒寒地, 所以放棄了吃芭菲的念頭, 改

為喝Hot Cappuccino $30配抹茶米蛋糕3粒 $18
Brook's Cafe的相片 - 灣仔

抹茶米蛋糕於店內每日製造, 造形如放大了的咖啡豆, 只有兩種

味道 
Brook's Cafe的相片 - 灣仔

Brook's Cafe的相片 - 灣仔

分別是抹茶和培茶, 個人喜歡抹茶的的芬芳, 口感略帶煙韌, 原

來以米粉取代麵粉食得更健康, 咀內是滿滿的蜜糖清甜, 但唔夠

細心無加熱過 。

Cappuccino 用上宇治抹茶粉加全脂奶沖調 (沒有供應脫脂奶)
Brook's Cafe的相片 - 灣仔


店員將紙杯送到我枱前,我有點錯愕,為何會是一隻全無美感

的紙杯呢?
唔靓又唔環保應該要扣分。
我怒喝下抹茶, 但原來熨口非常, 口感順滑, 抹茶芳香濃郁, 微微

的回甘, 性價比高。
希望下次來有更多的糕點供應和設一些堂食的餐具。
 


***************
Brook's Cafe
灣仔皇后大道東200號利東街地庫1樓B14號舖

 

沒有留言:

張貼留言