上個月的網頁瀏覽數次數

2016年1月25日 星期一

最冷一天。。。齊來吃刷刷窩

 
温野菜的相片 - 尖沙咀
温野菜的相片 - 尖沙咀
温野菜的相片 - 尖沙咀
温野菜的相片 - 尖沙咀
温野菜的相片 - 尖沙咀
温野菜的相片 - 尖沙咀
温野菜的相片 - 尖沙咀

由於十二月平均溫度也有廿多度所以對火窩的食慾不大。

是喜是悲遇上五十九年來難得一遇的寒冬, 有乜野比得上約埋
 
好友吃火窩。
兩個女生選擇來到溫野菜
它主打以新鮮直送食材的溫野菜於去年尾進註香港, 食材講究
 
岩晒追求健康的小妹
店子設有卡位岩晒情侶可以忘我地慢慢拾。
更有六人大卡位, 約多幾位朋友開餐都無難度。
湯底有九款選擇, 一人一窩可隨意配搭。
煙燻鰹魚湯底 $29
温野菜的相片 - 尖沙咀
煙燻鰹魚又稱為柴魚, 乃日本料野中最大的加工品。
一般用來餚高湯, 湯頭咸香, 非常適合用來做湯底。
晚市可考慮套餐, 份量十足, 由於我較細食而且我喜歡自由配
 
搭, 所以我選擇了ar la cart 貪心咁每樣試小小, 貴精不貴多是我
 
搵食的原則。
店今所有食物標明其來源地, 新鮮野菜部份來由熊本, 福岡, 鹿自島和北海渡等地
而且選擇十分多, 有些更是頗罕見的。
温野菜的相片 - 尖沙咀
經店員推介我選擇了我試水菜, 香完熟舞茸 , 本菇和萬能蔥
 
。這些蔬菜產地是福岡。

水菜味道較淡, 而萬能蔥絲則沒有本地蔥的霸道, 甚至不須要加
 
添任何調味, 因為鰹魚湯底可以將蔬菜的原味吊出來, 吃得更健
 
康又可品嚐到蔬菜清甜。
香港人吃火窩當然唔小得牛肉
温野菜的相片 - 尖沙咀
鹿自島黑毛和牛肩脊肉 $99
以呢個價錢, 份量都幾抵食
和牛肩脊肉其質感有嚼勁之餘又唔會太多肥膩, 好岩我。
店員好細心主動過來為我整肉丸, 以下兩款肉類是必食的。
温野菜的相片 - 尖沙咀
香草芝士免冶雞肉 $29紫蘇梅子免冶雞肉 $29
免治雞肉唔鞋口更帶有小許雞軟骨咬口, 無論芝士味或較特別
 
的紫蘇梅子兩款我也很喜歡啊。
由於無時間限制, 可以慢慢十下十下, 食飽飽平均消費大約
 
$200 , 十分親民之餘, 食物質素不俗加上服務

細心惜得一贊。
温野菜的相片 - 尖沙咀
以菠蘿汁, 橙汁和蜜桃汁製成溫野菜特飲

全無酒精加上甜甜果味, 配襯火窩都唔錯。
吃著刷刷窩, 齊來享受難得一見的嚴冬。balloon
 
*************
 
温野菜 On-Yasai 
                   
尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈LCX 3樓37A號舖
 

沒有留言:

張貼留言