上個月的網頁瀏覽數次數

2016年1月25日 星期一

粥粉麵飯乜都有 。。。水準都唔差喎

 
是夜踩完十二小時後拖著疲累的腳步正盤算在那裡開飯時, 就
 
給我遇見魚米, 於是唸都唔唸就行入去, 我

最喜歡在晚飯時間前開飯。

因為可以避過太多人流, 另外食得唔會太趕。
本來已經點了云吞麵, 後來發現 了豬軟骨撈麵 時即時轉軑。
但重呻我並唔係一個花心既人, 天蠍既人一向專一係千真萬確
 
既。
從前不太喜歡吃豬肉, 由其是豬扒, 因為我唔鍾意食硬的的既
 
, 而且絕小餐廳可以煮做Bling 一聲。
但自從吃過 翠華的 豬軟骨撈丁後就愛上宅。每到任何一間餐
 
聽見到有呢樣野我唔會豫疑, 一定選它。
魚米的相片 - 北角

魚米的相片 - 北角

講返碟麵先, 份量真係多到呢 …… 感覺大約有個半麵餅,

但賣相就非常求其, 而且麵餅有一大墟黏埋, 唉 ~ 真係剪不斷,
 
理還亂

質感較稔, 但豬軟骨就非常不俗, 陣陣磨鼓香, 軟稔入味, 酸甜適
 
中。
魚米的相片 - 北角

件著上湯只得兩三啖, 但味道還可以。

加上價位適中, 幾岩一個人快吃閃
 
*************
 
魚米 Yu Mai Noodles Restaurant 
                   
北角電器道254號地下J號舖

沒有留言:

張貼留言