上個月的網頁瀏覽數次數

2016年1月29日 星期五

香港出品 。。。 神級偶像[忌廉哥]

                     

我喜歡小動物, 特別是貓和狗。
因為我覺得自己前世是一頭小野貓。
今世輪迴做人只因為上天要我感受凡人的七情六慾。
So far 桃花都唔小, 特別是爛個隻。
希望2016農曆新年後桃花重回正軌。
我唸喜歡貓貓的港人無邊個唔識忌廉哥, 牠就是一粒閃到澎澎
 
聲既巨星。
聽講貓品就串左小小。 點解佢會咁紅呢, 原因咪一個[肥]字。
[肥] 呢家野當發生係人既身上就比人叫 [扒]

但發生係用係小動物身上則會被大讚 [萌]
點解會咁 …… 事實就係永遠唔會有公平, 所以做人時刻都要裝
 
備自己。
覺得肥咪去減, 太瘦咪食完就去訓, 唔好灰心。
又要講返忌廉哥隻杯。
雖然忌廉哥我就無緣見過, 不過當得知諾亞半熟蛋糕專門店
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
和忌廉哥 Cross Over 之後就梗係去襯下。
一隻$48 兩隻$88 限量 20,000隻
新年流流梗係要一相一對, 我就帶左佢地返屋企。
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
杯中蛋糕有兩款口味, 分別是蜂蜜原味和朱古力味。
忌廉哥魅力果然是沒法擋, 連我媽咪見到對杯都大讚好靚, 好得
 
意, 好可愛…..
老實講真係幾令人愛不釋手, 我會將佢放係屋企收藏。
至於蛋糕有食過的都知吃之前要從冰箱中取出放室溫15-20 分
 
鐘, 冬天可以放30 分鐘左右。而預期的流心亦會盡現眼前。
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
諾亞半熟蛋糕專門店的相片 - 大坑
由於我性子急, 未經解凍就強將它舀出, 所以流心效果就沒有。

我比較喜歡蜂蜜原味 , 那淡淡蜂蜜香, 甜度適中, 就算未完全解
 
凍質感亦濕潤。
這個份量岩岩好可以當早餐或下午茶就 Perfect
而朱古力非常濃郁, 甜度就爆晒燈。
要買就買一對,將其中一隻送給他/她。
 
************************
 
諾亞半熟蛋糕專門店 Noah Castella

大坑京街17號地舖
       

沒有留言:

張貼留言