上個月的網頁瀏覽數次數

2013年11月30日 星期六

無選擇下的選擇

難得半夜出銅鑼灣食甜品, 唸黎唸去都唔知去邊好,
來來去去得兩三間, 而且質素更加是……


企在寒風撲面的街上, 只係想速速食完閃人
於是小妹腦子突然閃出“五代同堂”的大名, 行過去唔使五分鐘, 店外亦無人龍
轉個頭兩人就決定了吃乜 。
 
 
 
小妹想吃點熱野暖胃, 所以選了梳乎厘, 友人則選了綠茶棉花冰
先上綠茶棉花冰 , 是大墟頭的配搭 , 除了有加了炼奶的綠茶咆冰外, 還有其他配角分別為紅豆, 小方形椰汁糕, 黑珍珠, 粟米片等 。
味道沒好與壞分, 只係覺得一大盤野五顏綠色咁樣, 客人看到也會開心的。
 
 
至於的既梳乎厘真係令人失望到死, 首先是Size 細到離譜, 小妹比呢個貨錢得個兩, 三啖會唔會食水過深
呢 ?! 而於味道還可以接受, 薑汁味穩穩地透出 , 小小糖粉加添了幾分味道 (本來無甜味)
加但質感離奇地有點煙韌, 想用匙來分開亦有點難度, 於是改用叉…… 

老實講, 唔多想再吃下一次

沒有留言:

張貼留言