上個月的網頁瀏覽數次數

2013年11月27日 星期三

和食大滿足


有幸再次和食友試菜, 而且正是小妹喜歡的日本菜 , 再一次感謝食友和店方, 其實除左有美食之餘, 亦好開心同朋友無所不談, 飲返兩杯。 雖然小妹唔多飲得, 但見到食友飲到醉與未醉之間又覺得好過引。其實小妹幾想見到佢醉個樣..哈哈哈。
黑木耳配上薑汁是它們自制的
黑木耳配上薑汁是它們自制的
 
一款辛口; 另一較易入喉
一款辛口; 另一較易入喉
 
精緻的酒樽
精緻的酒樽
 
入正題, 二人選了相撲手份量的 長腳蟹紙火鍋 套餐
 
 
 
前菜選了雪魚干,最好燒好即食, 脆卜卜用來送酒一流 。蟹籽沙律以小杯上感覺更貼心,
另一款卜卜脆蝦干冷豆腐配上酸甜柚子味度醬汁, 十分醒胃。
 
吃過前菜後重頭戲開始, 先上五式刺身(共十切), 分別有甘香油份足油甘魚; 爽甜章紅; 肥美三文魚; 切出刀工細緻的魷魚等。 食友怕白肉魚腥, 於是小妹可以食多幾件, 老實講兩款白肉魚一點都唔腥之餘仲好鮮甜
 
 
兩人意猶未盡再點了終極的三款剌身 “A5 和牛; 牡丹蝦; 加拿大海膽”
記憶中小妹初嚐和牛是在日本吃到的, 闊別多年後再嚐其實有點抗拒。但眼前的和牛賣相, 油脂分佈平均而且略帶粉紅, 所有恐懼感頓時忘記了, 於是一大口地吃下去, 油脂感爆燈可以想像, 又無渣。A5牛肉味個然係得 , 再飲一啖清酒清一清舌頭再戰餘下的兩款。
一手拎起了手板咁大隻既牡丹蝦, 其新鮮程度好像剛剛釣上黎咁, 肉是清, 甜, 脆, 而且蝦膏又多, 店員還窩心地提意把蝦再炸給我們送酒, 果然食得唔好嘥。海膽一向非小妹心頭好, 任務交比食友。
 
和食友已經飽左八, 九成, 有點擔心還可否再戰下去的同時燒物"雞肉棒; 牛柳粒, 燒冬菇"已放在眼前。小妹一手拎起加了甜甜醬燒既起肉香滿瀉的雞肉棒, 啖啖肉唔使'輪'真係幾開心, 其實小妹食野既口味同小朋友幾相似架。
 
回過氣後到天婦羅上場, 茄子, 冬菇, 南瓜, 蕃薯”等是指定動作而且份量是多得很,炸粉唔算厚,不過真是很飽了。
 
最後是今晚另一重點 "長腳蟹紙火窩" 蟹棒足足有四,五件, 雪白既長腳蟹肉嫩又激甜,
而且配上大量蔬菜, 菇等, 雖然已經十分飽但又唔可以放過白雪雪, 滑Do Do的烏冬喎 。
烏冬吸收了秘制的清湯後, 清湯味道恰到好處, 小妹和食友密密食, 差不多完成一大半,
但甜品就真係無能為力了 。  

 
題外話/補充資料
個人應為套餐份量絕對足夠三個正常食量的女士, 而且價錢經濟, 真係要約朋友黎食返轉


沒有留言:

張貼留言