上個月的網頁瀏覽數次數

2017年1月30日 星期一

反高潮。。。 Salmon Croissant              




據聞這裡的Green Tea Latte 非常出色, 所以專承過海來品嚐, 唔

熟油麻地既我都唔認為呢到難找 。

CAFÉ 唔算大但係坐得唔會迫, 因為午飯時間已經過去, 我可以

安安靜靜咁享受一下。

客人先到收銀處購買食物, 當食物準備好店員會為你奉上。唔

知點解店員木口木面,你問佢野佢好 


       
想答你: 喂! 唔該你自己睇MENU 唔好問我的一副專容。

我都明白佢地唔係來賣笑, 但多小小笑容係唔會死架, 人客又食

得開心, 我今日唔使打到長篇大

論去描述佢地, 咁係咪一家便宜兩家著呢?!
        

廢話唔講, 講返杯 Match Latte
        
 


雖然不清楚Latte 用上那類抹茶粉, 但抹茶顏色好深綠, 應該落

好唔小抹茶粉, 睇落都已經感到濃郁感。

果然 ~ 抹茶芳香"尚算"濃郁, 但又未至於預期的澎湃感, 沒帶半

點苦澀味,回甘度也有點失色,熨口度也一般,但口感略算順

滑。總括而言有點未如預期 。

所以我成曰提醒自己不能盡信食評, 加上味道既野好主觀, 自己

試過先可以分辨真相。

正如蘋果寫既野你信一半都死, 有圖有真相又如何? 圖都可以

KEY , 仲要真過原圖。     
        

      
食物方面點了一份烘得非常香脆的 Salmon Croissant。牛角包

層次分明,咬落好似一層一層被分裂開一樣, 那種香脆感加埋

幾片煙三文魚和Mozzarella Cheese的口感連成一體溶在咀這

裡,想信唔小反式脂肪在內。份量對一個細食的女士而言都

夠。

Croissant令我滿足感提升。滿足感在於我無期望反而可以得到

的喜悅。
***************************
Studio Caffeine
佐敦廟街284號地下

沒有留言:

張貼留言