上個月的網頁瀏覽數次數

2014年1月27日 星期一

新鮮海鮮加上滋補湯底, 感覺太幸福了@北斗翁

小妹久病回歸, 第一炮就被邀到北斗翁圍爐, 真是期待萬分, 先多謝公關朋友的細心安排, 小飯局讓我們試真d !


 
小食方面,先來個燒烤併盤, 估唔到就連燒烤食物也有提供, 分別有燒牛肋骨, 牛肉粒, 燒雞翼, 而兩款牛肉肉味香濃, 而小妹最喜歡燒多春魚, 十分香口而且卜卜脆。


 
各人先來混醬, 小妹只輕手地用了XO醬, 因為相信材枓新鮮就不用太多醬料調味

 
新鮮鵝腸併黃沙豬潤…sorry 小妹唔食內臟架
新鮮鵝腸併黃沙豬潤…sorry 小妹唔食內臟架
 
花膠雲英雞鍋(半隻): 湯底則是滋補的藥材,還下了花賿, 杞子, 龍眼肉, 沙參等, 十分適合如小妹般的寒人暖身。因為雞隻不是黃油種, 所以唔會攪到成鍋油, 而且雞肉十分好嫩滑又有雞味。一口氣吃了數件。


 
接著有如排山倒海的食物上枱 至尊牛肉船, 雙併了手切牛脊肉, 大大粒肥牛粒
前者雪花分佈得均勻, 顏色鮮嫩十分吸引, 牛肉粒則略比下去了, 但由於是肥牛關係所以油脂十足。



 
咸淡水鱔片: 小妹怕多骨, 只吃了一小片, 肉質也爽口。到另一吸睛位的是
珊瑚蚌併桂花蚌, A級蚌原隻上碟size特大, 而且脆口彈牙。但小妹比較喜愛
珊瑚蚌因為口感更加爽口鮮味。



 
日式野菜籃: 有生菜, 西洋菜, 黃牙白, 雞比菇, 金菇等。一盤一圍人都食唔晒

 
生劏龍躉片 : 這是其中一味令到小妹不停添食, 龍躉是生劏, 新鮮是常理, 魚肉雪白,
魚味鮮甜, 最難得是一點骨都沒有, 十個讚!



 
鎮店水餃皇: 水餃大到一隻放滿錢的荷包咁大, 新正頭食就更加貼題
希望大家個荷包日日都大到滿瀉
水餃皮做得頗薄,餡料又多蝦隻爽口足足兩大隻, 加入了荀, 豬肉等, 小妹足足吃了兩大隻, 正!


 
海鮮併盤亦是同樣強項, 包括了大蝦, 龍蝦, 魚片, 蟹等, 睇到都知有幾豐富, 但最驚喜絕對是價錢, 居然係用$498可以食到咁多游水海鮮, 真係抵食到爆!
飲飽食醉, 滿足到不得了的一晚!

沒有留言:

張貼留言