上個月的網頁瀏覽數次數

2012年11月3日 星期六

飲食男女不容錯過的香港美酒佳餚展

香港美酒佳餚巡禮是由香港旅遊發展局主辦,是亞洲大型飲食展覽之一。香港美酒佳餚巡禮自2009年起舉辦,首四屆在西九龍海濱長廊舉行,是香港近年秋季的一項盛事。
 當日太陽伯伯好自強勁呀, 行到入會場已經成身汗
Na 同朋友都唔好酒, 所以急步行過酒區後就開始搵食
場內賣食物的地方唔小, 但係全部係大路野, 所以買小小試就夠

經過見兩位老外現場入酒,挺過癮的.
 轉眼間已經步行至甜品區 , 經過朱古力噴泉後, 放底廿蚊過路費, 就進入甜品區, 結果希望越大消失望亦越大. 可能今年第一年有甜品區, 所以參展商太小

影相位就係Cup cake counter 
 
最後只有一款甜品認為比較特別, 就是法國甜品 Canneles, 
以雞蛋, 牛奶, 糖, 云呢拿, Rum 酒, 經烤焗下, 造成微焦黑的外皮, 再放入正櫃內雪一會, 便會形稍稍硬了的外皮, 而內裡軟如 Pudding 質感, 令人吃得軟硬交錯,  但又香又甜實在比pudding 更好味. 





最後買點 Ham and Salmon 就走啦, 下年見 !








沒有留言:

張貼留言