上個月的網頁瀏覽數次數

2017年7月1日 星期六

牛。牛。牛。抵食牛迷放題火鍋店。

                    
一班人聚餐Gathering 想吃得盡興,當然要吃火鍋。 如果唔係
 
朋友話我知我完全無為意 HEY 位於香港仔中心一期,要行上
 
一層樓梯就到餐廳。
囍的相片 - 香港仔

餐廳修整整齊齊, 面積很大又夠光猛,呢個格局真係好岩一
 
班人開餐。 睇下餐牌, 放題有六種選擇,價錢由入門級 $118-
 
牛魔皇必食 $398 ,限時每枱90 分鐘。 我地選了 $278 黃金雞
 
木瓜椰子湯底。 採用印度黃皮椰子,椰子味特別清甜加上潤
 
肺木瓜,這個湯底絕對推薦。
囍的相片 - 香港仔

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


湯底SETTLE 後,立即端上枱有 野菌蒜片牛柳粒 霜降美國cab
 
雪花牛肉 另外任叫任食,密密食包括有, 嚴選美國ibp 牛小
 
排、歐洲草飼肩胛牛肉、美國黑豚肉、黃金鷄、特選牛脷、海
 
鮮盛盤內包括了「紐西蘭青口、廣島岩𧐢、北海道魷魚」
囍的相片 - 香港仔

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
由於太餓所以先大啖大啖食野菌蒜片炒牛柳粒,牛柳如期的有
 
𡁻頭有肉香,而且醬汁也相當入味,吾錯。打完底後可以正式
 
開動了,再到餐廳大堂的自助美食區自取醬汁及火鍋配料。
囍的相片 - 香港仔

囍的相片 - 香港仔

囍的相片 - 香港仔


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






配料選擇也吾小,就連焗牛肉飯和炒烏東都有,方死你吃吾
 
飽。 拎夠配料後就可以返埋位慢慢嘆。
囍的相片 - 香港仔
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 
如果要我系呢幾款牛肉中選No 1 好吃,我一定會揀雪花分佈
 
均勻完勝的「霜降美國cab雪花牛肉」適量的油脂令肉質更鬆
 
化,牛肉味相當突出,令人停不了口。
囍的相片 - 香港仔

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






除了牛肉外黃金鷄亦是相當不俗,就算煮得耐左亦不會鞋什
 
什,鷄和椰子湯合成一體,湯又鮮又甜,好喝到好似老火湯一
 
樣,飲湯食雞都令人満足。時間未到60分鐘我已經飽到上
 
頂。        


**************************

HEY

香港仔南寧街13-23號香港仔中心第一期1樓2號舖

沒有留言:

張貼留言