上個月的網頁瀏覽數次數

2016年5月20日 星期五

吃。。。是最好的治癒方法

 
有啲朋友係唔需要成日見, 但係彼此都會將對方放係心中某一
 
個位置。

久唔久就會約出來 Update 下大家既感情狀況。

在此一年間原來單身…拍拖… 再單身原來已經在她身上上演
 
過好幾次, 眼淚並沒有因此而流光,

我只好安慰她和一直支持她, 又或者和她飽吃一餐。

知道她的口味, 所以帶她來井橋, 一來就近她返工的地點, 二來
 
貪這裡唔會太嘈, 我地可以慢慢傾。
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
我地坐低二話不說先點了一盤
刺身拼盤 $328
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀

三文魚, 油甘魚, 劍魚腩, 珍寶帆立貝甜蝦, 左口魚裙邊, 野生吞拿魚, 海膽
魚生較為大路, 基本上的三文魚, 油甘魚也是香港人最喜歡的魚生五甲之內

兩者我也喜歡, 但今天吃到野生吞拿魚令我喜出望外, 如以外表來計我一定唔會揀佢,

但它油脂不多, 肉質有彈性, 口感好 。

帆立貝夠大隻口感一定唔差得去邊, 而且用上珍寶size , 灑小許檸檬汁更能突出其鮮甜

劍魚腩也是我喜歡之一, 質細滑豐腴,, 酒脂感極重

軟殼蟹牛油果反卷 $88
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀

刀功認真麻麻, 切到散開晒咁。

但材料豐富, 軟殼蟹脆卜卜, 牛油果層層疊加上大量魚籽,

味道也尚算, 可以補償那小許缺陷。

朋友喜歡吃牛鹽燒牛舌 $32 為她而點
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
每次吃串燒我必會點 免治雞肉串 $18/串
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀

想不到搽上一層薄薄的麵豉醬在免治雞肉上再燒香, 令層次感豐富起來, 咬卷來有點雞軟骨的口感十分惹

味好吃。

對於吃魚我生熟也喜歡, 但來到居酒屋我必點一定是 銀雪魚西京燒 $148
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀
井橋日本料理的相片 - 尖沙咀

由其經燒過後的魚脂充份地散發出來, 表面微焦, 口感嫩滑油潤, 不容錯過。

大家吃得飽飽, 但話題還是講之不盡, 但作為她的好友,相信已完成了朋友三寶

「安慰,支持和請客」無憾。
 
 
*****************
 
井橋日本料理 Ihashi Japanese Restaurant
尖沙咀山林道21號地下
 

 

沒有留言:

張貼留言